Opublikowano 3 Września 20231 r Hej wszystkim! 🤟 Dziś mam dla was temat, który z pewnością zainteresuje każdego admina serwera Metin2. Mowa o błędzie, który pozwala graczom na przenoszenie założonych przedmiotów bezpośrednio do magazynu. Tak, dobrze czytacie. 😱 🎯 O co chodzi z tym błędem? Wyobraźcie sobie, że gracz ma założony jakiś cenny przedmiot. Zamiast go najpierw zdjąć, jak to jest przewidziane w mechanice gry, gracz może od razu przenieść ten przedmiot do magazynu. To oczywiście nie jest zgodne z regułami i może prowadzić do różnych problemów. 😳 🛠 Co z tym zrobić? Nie martwcie się, mamy na to rozwiązanie. W dalszej części artykułu przedstawię wam konkretne fragmenty kodu, które naprawią ten błąd. To będzie obowiązkowa lektura dla każdego, kto chce utrzymać swojego serwera w ryzach i zapewnić uczciwą rozgrywkę. 🚀 Zapraszam do dalszej lektury! 📖 Rozwiązanie: Lokalizacja pliku: 'game -> input_main.cpp' Otwórz plik input_main.cpp i znajdź funkcję void 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Wewnątrz tej funkcji, poszukaj fragmentu kodu: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Następnie dodaj poniższy fragment kodu: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Lokalizacja pliku: 'locale-> poland -> locale_string.txt' Przewiń do końca pliku i dodaj następujące linie: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Teraz, gdy gracz spróbuje przenieść założony przedmiot bezpośrednio do magazynu, wyświetli się ten zrozumiały i jasny komunikat. 🛠🎮🔒 _______________________________________________ Podgląd:
Opublikowano 5 Listopada 20231 r Szacunek i podziękowania za udostępnienie tego fixa – uratowałeś moje wieczory z debugowaniem tego błędu!
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.