Dzisiaj chcę podzielić się z Wami ważnym tematem dotyczącego błędu podczas zmiany pasów.
Problem 🤔
Gdy gracz w Metin2 ma założony pas z większą liczbą odblokowanych slotów (np. 12) i ma na nich przedmioty
pojawia się problem przy próbie przełączenia na pas z mniejszą liczbą slotów.
Przedmioty na slotach, które zostają zablokowane zostają tam, a powinny wrócić do ekwipunku.
Sposób naprawy:
Podczas próby zmiany pasa, system sprawdzi, czy w ekwipunku jest wystarczająco dużo miejsca aby przenieść przedmioty ze slotów które zostaną zablokowane.
Jeśli tak przedmioty wrócą do ekwipunku. Jeśli nie zostanie wyświetlony komunikat żeby gracz zwolnił miejsce w ekwipunku przed zmianą pasa.
Cześć wszystkim! 🙌
Dzisiaj chcę podzielić się z Wami ważnym tematem dotyczącego błędu podczas zmiany pasów.
Problem 🤔
Gdy gracz w Metin2 ma założony pas z większą liczbą odblokowanych slotów (np. 12) i ma na nich przedmioty
pojawia się problem przy próbie przełączenia na pas z mniejszą liczbą slotów.
Przedmioty na slotach, które zostają zablokowane zostają tam, a powinny wrócić do ekwipunku.
Sposób naprawy:
Podczas próby zmiany pasa, system sprawdzi, czy w ekwipunku jest wystarczająco dużo miejsca aby przenieść przedmioty ze slotów które zostaną zablokowane.
Jeśli tak przedmioty wrócą do ekwipunku. Jeśli nie zostanie wyświetlony komunikat żeby gracz zwolnił miejsce w ekwipunku przed zmianą pasa.
Prezentacja:
Rozwiązanie:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_item.cpp'
🔍 Znajdź funkcję:
🔍 Następnie znajdź w tej funkcji:
➕ Dodaj pod:
📂 Lokalizacja pliku: 'game lub common -> belt_inventory_helper.h'
🔍 Znajdź
➕ Dodaj
➕ Dodaj na dole
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_item.cpp'
🔍 Znajdź
➕ Dodaj
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char.h'
🔍 Znajdź
➕ Dodaj