Opublikowano 5 Listopada 20245 Lis Tak jak w temacie, nie raz było to wkurzające że padliśmy od agresywnego moba np. w DT czy grocie, daliśmy 'Rozpocznij Tutaj' no i cyk zostaliśmy zabici jak przy nas był taki agresywny otruty mobek ale pora to zmienić. Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_battle.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się A w niej: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień na: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 6 Listopada 20246 Lis Ja bym podszedł do tematu inaczej, bo to jedynie blokuje aggro przy zatruciu. Można by przy wstaniu po padnięciu postaci zapisać jakiś timestamp lub cokolwiek innego, i przy zmienie tego agro jak u Ciebie sprawdzić, czy od np. wstania minęły chociaż 3 sekundy. Jak tak to wtedy pozwolić mu go bić.
Opublikowano 6 Listopada 20246 Lis 3 godziny temu, Bartosz napisał(a): Ja bym podszedł do tematu inaczej, bo to jedynie blokuje aggro przy zatruciu. Można by przy wstaniu po padnięciu postaci zapisać jakiś timestamp lub cokolwiek innego, i przy zmienie tego agro jak u Ciebie sprawdzić, czy od np. wstania minęły chociaż 3 sekundy. Jak tak to wtedy pozwolić mu go bić. cytat @Wściekły Czun z tematu Cytat Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest przywrócić pewien procent życia niż całe życie. Ponieważ chodzi tu o to, aby gracz nie zginął zaraz po odrodzeniu z powodu draśnięcia. Gracz po odrodzeniu nadal powinien usunąć się na bok od zagrożenia, aby zregenerować resztę życia. Szukamy tego: ch->PointChange(POINT_HP, 50 - ch->GetHP()); Zmieniamy na to (0.7 oznacza 70% życia, zmień tę wartość jeśli chcesz przywrócić inny procent życia) ch->PointChange(POINT_HP, int(ch->GetMaxHP()*0.7) - ch->GetHP()); W odnośniku do tematu mamy dwie opcje, full hp albo dany %. Edytowane 6 Listopada 20246 Lis przez ExoCarossa
Tak jak w temacie, nie raz było to wkurzające że padliśmy od agresywnego moba np. w DT czy grocie, daliśmy 'Rozpocznij Tutaj'
no i cyk zostaliśmy zabici jak przy nas był taki agresywny otruty mobek ale pora to zmienić.
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_battle.cpp'
🔍 Szukaj
A w niej:
♻️ Zamień na: