Skocz do zawartości

[FIX] - Agresywny mob po otruciu nie zaatakuje nas od razu po wstaniu

Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 


Tak jak w temacie, nie raz było to wkurzające że padliśmy od agresywnego moba np. w DT czy grocie, daliśmy 'Rozpocznij Tutaj'
no i cyk zostaliśmy zabici jak przy nas był taki agresywny otruty mobek ale pora to zmienić.


Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_battle.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐


A w niej:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 


♻️ Zamień na:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Featured Replies

Opublikowano

Ja bym podszedł do tematu inaczej, bo to jedynie blokuje aggro przy zatruciu. Można by przy wstaniu po padnięciu postaci zapisać jakiś timestamp lub cokolwiek innego, i przy zmienie tego agro jak u Ciebie sprawdzić, czy od np. wstania minęły chociaż 3 sekundy. Jak tak to wtedy pozwolić mu go bić.

Opublikowano
3 godziny temu, Bartosz napisał(a):

Ja bym podszedł do tematu inaczej, bo to jedynie blokuje aggro przy zatruciu. Można by przy wstaniu po padnięciu postaci zapisać jakiś timestamp lub cokolwiek innego, i przy zmienie tego agro jak u Ciebie sprawdzić, czy od np. wstania minęły chociaż 3 sekundy. Jak tak to wtedy pozwolić mu go bić.

 
cytat @Wściekły Czun z tematu

Cytat

 

Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest przywrócić pewien procent życia niż całe życie. Ponieważ chodzi tu o to, aby gracz nie zginął zaraz po odrodzeniu z powodu draśnięcia. Gracz po odrodzeniu nadal powinien usunąć się na bok od zagrożenia, aby zregenerować resztę życia.


Szukamy tego:

			ch->PointChange(POINT_HP, 50 - ch->GetHP());

 

Zmieniamy na to (0.7 oznacza 70% życia, zmień tę wartość jeśli chcesz przywrócić inny procent życia)

			ch->PointChange(POINT_HP, int(ch->GetMaxHP()*0.7) - ch->GetHP());


 

W odnośniku do tematu mamy dwie opcje, full hp albo dany %.

Edytowane przez ExoCarossa

  • Januszek zmienił(a) tytuł na [FIX] - Agresywny mob po otruciu nie zaatakuje nas od razu po wstaniu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...