Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Mob Lag Fix który krąży po necie jest przystosowany pod DirectX8 lecz niestety są małe komplikacje kiedy są na DirectX9
Wrzucam poprawkę niżej pod 9.
 

🔐 Ukryta Treść 🔐


🔐 Ukryta Treść 🔐

🔐 Ukryta Treść 🔐

Edytowane przez Azurri

Opublikowano
3 godziny temu, ExoCarossa napisał(a):

Są jeszcze jakieś tutki z poprawą lagów od ilości mobów itp?

tym chyba  dalo sie praktycznie calkowicie wyjebac lagi

Opublikowano
6 godzin temu, Dex666 napisał(a):

tym chyba  dalo sie praktycznie calkowicie wyjebac lagi

No chyba jednak nie xd 

Opublikowano
9 minut temu, ExoCarossa napisał(a):

Nie, dodałem u siebie i delikatnie poprawiła się optymalizacja ale to na tyle. 

Bo to jest tylko do tekstu a nie obiektów efektów itd 

Opublikowano
28 minut temu, ExoCarossa napisał(a):

O to właśnie pytam, jest w necie gdzieś paczuszka na poprawę tego?

Wszystko za darmo byście chcieli xd 

Darmozjady 

Opublikowano
7 godzin temu, ExoCarossa napisał(a):

O to właśnie pytam, jest w necie gdzieś paczuszka na poprawę tego?

Jak chcesz też sobie zniwelować lagi to sobie możesz na mobach edytować affecty które są przez moby nakładane mam na myśli omdlenie/otrucie/spowolnienie/kradzież pe itd, I albo sobie edytujesz normalnie w bazie na mobach i zmniejszasz ze np w jednej danej grupie mobów tylko jeden odtruwa a nie wszystkie lub w source jakiś limiter nadawania afektów od mobów, to też Ci powinno pomóc aby zmniejszyć opóźnienia, bo lurując spota i dajmy na to bijesz 150 potworów, każdy z nich naklada Ci po parę affectów na postać, które non stop usuwają się co x czasu i nakładają. Chyba 30s w przypadku otrucia i spowolnienia 

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...