Opublikowano 1 Marca1 Mar Zmiana koloru według poziomu !Przejdz do : InstanceBaseEffect.cpp wyszukaj : 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Zamieniamy na : 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Informacje:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~- Jeśli postać ma poziom od 1 do 9 (włącznie), kolor poziomu będzie następujący: #959697 (jasnoszary).- Jeśli postać ma poziom pomiędzy 10 a 19, kolor poziomu będzie następujący: #FFFFFF (biały).- Jeśli postać ma poziom pomiędzy 20 a 29, kolor poziomu będzie następujący: #00FF7F (jasnozielony).- Jeśli postać ma poziom pomiędzy 30 a 39, kolor poziomu będzie następujący: #00FF00 (zielony).- Jeśli postać ma poziom pomiędzy 40 a 49, kolor poziomu będzie następujący: #00CCFF (jasnoniebieski).- Jeśli postać ma poziom pomiędzy 50 a 59, kolor poziomu będzie następujący: #0000FF (niebieski).- Jeśli postać ma poziom pomiędzy 60 a 69, kolor poziomu będzie następujący: #DA70D6 (jasnofioletowy).- Jeśli postać ma poziom pomiędzy 70 a 79, kolor poziomu będzie wyglądał następująco: #C67171 (czerwono-brązowy).- Jeśli postać ma poziom pomiędzy 80 a 89, kolor poziomu będzie następujący: #00FFFF (cyjan).- Jeśli postać ma poziom pomiędzy 90 a 99, kolor poziomu będzie następujący: #FFCC00 (żółty).- Jeśli postać ma poziom pomiędzy 100 a 104, kolor poziomu będzie następujący: #FF4500 (pomarańczowy).- Jeśli postać ma poziom 105 lub wyższy, kolor poziomu będzie następujący: #CD661D (ciemnobrązowy).~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Aby wybrać inne kolory wejdź na stronę 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Zmień kod koloru po |cff
Opublikowano 1 Marca1 Mar To ja polece ten sposóbZamień cała funkcje void CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level) na<code>void CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level){static D3DXCOLOR s_kLevelColor = D3DXCOLOR(152.0f / 255.0f, 255.0f / 255.0f, 51.0f / 255.0f, 1.0f);struct LevelColor {int minLevel;int maxLevel;const char* colorCode;};LevelColor levelColors[] = {{1, 10, "|cFF959697"},{10, 20, "|cFFFFFFFF"},{20, 30, "|cFF00FF7F"},{30, 40, "|cFF00FF00"},{40, 50, "|cFF00CCFF"},{50, 60, "|cFF0000FF"},{60, 70, "|cFFDA70D6"},{70, 80, "|cFFC67171"},{80, 90, "|cFF00FFFF"},{90, 100, "|cFFFFCC00"},{100, 105, "|cFFFF4500"},{105, INT_MAX, "|cFFCD661D"}};const char* colorCode = "|cFFFFFFFF"; // deafult colorfor (const auto& lc : levelColors) {if (level >= lc.minLevel && level < lc.maxLevel) {colorCode = lc.colorCode;break;}}char szText[256];sprintf(szText, "Lv%|r", colorCode, level);CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);}dodajcie se taby bo nie ogarniam tu tego bbc</code> Edytowane 2 Marca2 Mar przez Arta
Opublikowano 1 Marca1 Mar Dzięki za wstawkę! Ja wykonałem to w nieco bardziej estetyczny sposób:void CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level) { static D3DXCOLOR s_kLevelColor = D3DXCOLOR(152.0f/255.0f, 255.0f/255.0f, 51.0f/255.0f, 1.0f); const char* levelColors[] = { "|cFF959697", "|cFFFFFFFF", "|cFF00FF7F", "|cFF00FF00", "|cFF00CCFF", "|cFF0000FF", "|cFFDA70D6", "|cFFC67171", "|cFF00FFFF", "|cFFFFCC00", "|cFFFF4500", "|cFFCD661D" }; int colorIndex = (level >= 105) ? 11 : (level >= 100) ? 10 : (level >= 90) ? 9 : (level >= 80) ? 8 : (level >= 70) ? 7 : (level >= 60) ? 6 : (level >= 50) ? 5 : (level >= 40) ? 4 : (level >= 30) ? 3 : (level >= 20) ? 2 : (level >= 10) ? 1 : 0; char szText[256]; sprintf(szText, "%sLv. %d|r", levelColors[colorIndex], level); CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor); } Efekt: Edytowane 1 Marca1 Mar przez YeeeY
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.