Skocz do zawartości
Opublikowano

Zmiana koloru według poziomu !

juju.png


Przejdz do : InstanceBaseEffect.cpp

wyszukaj :

🔐 Ukryta Treść 🔐


Zamieniamy na :

🔐 Ukryta Treść 🔐

Informacje:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Jeśli postać ma poziom od 1 do 9 (włącznie), kolor poziomu będzie następujący: #959697 (jasnoszary).
- Jeśli postać ma poziom pomiędzy 10 a 19, kolor poziomu będzie następujący: #FFFFFF (biały).
- Jeśli postać ma poziom pomiędzy 20 a 29, kolor poziomu będzie następujący: #00FF7F (jasnozielony).
- Jeśli postać ma poziom pomiędzy 30 a 39, kolor poziomu będzie następujący: #00FF00 (zielony).
- Jeśli postać ma poziom pomiędzy 40 a 49, kolor poziomu będzie następujący: #00CCFF (jasnoniebieski).
- Jeśli postać ma poziom pomiędzy 50 a 59, kolor poziomu będzie następujący: #0000FF (niebieski).
- Jeśli postać ma poziom pomiędzy 60 a 69, kolor poziomu będzie następujący: #DA70D6 (jasnofioletowy).
- Jeśli postać ma poziom pomiędzy 70 a 79, kolor poziomu będzie wyglądał następująco: #C67171 (czerwono-brązowy).
- Jeśli postać ma poziom pomiędzy 80 a 89, kolor poziomu będzie następujący: #00FFFF (cyjan).
- Jeśli postać ma poziom pomiędzy 90 a 99, kolor poziomu będzie następujący: #FFCC00 (żółty).
- Jeśli postać ma poziom pomiędzy 100 a 104, kolor poziomu będzie następujący: #FF4500 (pomarańczowy).
- Jeśli postać ma poziom 105 lub wyższy, kolor poziomu będzie następujący: #CD661D (ciemnobrązowy).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Aby wybrać inne kolory wejdź na stronę
🔐 Ukryta Treść 🔐

Zmień kod koloru po |cff

Featured Replies

Opublikowano

To ja polece ten sposób

Zamień cała funkcje void CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level) na

<code>void CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level)

{

static D3DXCOLOR s_kLevelColor = D3DXCOLOR(152.0f / 255.0f, 255.0f / 255.0f, 51.0f / 255.0f, 1.0f);

struct LevelColor {

int minLevel;

int maxLevel;

const char* colorCode;

};

LevelColor levelColors[] = {

{1, 10, "|cFF959697"},

{10, 20, "|cFFFFFFFF"},

{20, 30, "|cFF00FF7F"},

{30, 40, "|cFF00FF00"},

{40, 50, "|cFF00CCFF"},

{50, 60, "|cFF0000FF"},

{60, 70, "|cFFDA70D6"},

{70, 80, "|cFFC67171"},

{80, 90, "|cFF00FFFF"},

{90, 100, "|cFFFFCC00"},

{100, 105, "|cFFFF4500"},

{105, INT_MAX, "|cFFCD661D"}

};

const char* colorCode = "|cFFFFFFFF"; // deafult color

for (const auto& lc : levelColors) {

if (level >= lc.minLevel && level < lc.maxLevel) {

colorCode = lc.colorCode;

break;

}

}

char szText[256];

sprintf(szText, "Lv%|r", colorCode, level);

CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);

}

dodajcie se taby bo nie ogarniam tu tego bbc

</code>

Edytowane przez Arta

Opublikowano

Dzięki za wstawkę!

Ja wykonałem to w nieco bardziej estetyczny sposób:

void CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level)
{
	static D3DXCOLOR s_kLevelColor = D3DXCOLOR(152.0f/255.0f, 255.0f/255.0f, 51.0f/255.0f, 1.0f);

	const char* levelColors[] = {
		"|cFF959697", "|cFFFFFFFF", "|cFF00FF7F", "|cFF00FF00", "|cFF00CCFF",
		"|cFF0000FF", "|cFFDA70D6", "|cFFC67171", "|cFF00FFFF", "|cFFFFCC00",
		"|cFFFF4500", "|cFFCD661D"
	};

	int colorIndex = (level >= 105) ? 11 :
					 (level >= 100) ? 10 :
					 (level >= 90)  ? 9  :
					 (level >= 80)  ? 8  :
					 (level >= 70)  ? 7  :
					 (level >= 60)  ? 6  :
					 (level >= 50)  ? 5  :
					 (level >= 40)  ? 4  :
					 (level >= 30)  ? 3  :
					 (level >= 20)  ? 2  :
					 (level >= 10)  ? 1  : 0;

	char szText[256];
	sprintf(szText, "%sLv. %d|r", levelColors[colorIndex], level);
	CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}

Efekt:

Screenshot_103.png

Edytowane przez YeeeY

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...