quest dungeon_dt begin
state start begin
when login begin
if pc.get_map_index() == 66 then
if pc.get_x() < 2048+88 or pc.get_y() < 6656+577 or pc.get_x() > 2048+236 or pc.get_y() > 6656+737 then
pc.warp(590500, 110500)
end
pc.set_warp_location(65, 5905, 1105)
elseif pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then
pc.set_warp_location(65, 5905, 1105)
end
end
when deviltower_man.chat.locale.deviltower_man_chat begin
if pc.get_level() < 40 then
say_title("Strażnik Wieży Demonów: ")
say(locale.deviltower_man_say_you_cant)
else
say_title("Strażnik Wieży Demonów: ")
say(locale.deviltower_man_say)
local s = select(locale.deviltower_enter,locale.deviltower_no_enter)
if s == 1 then
pc.warp(216500,727000)
else
return
end
end
end
Quest działa i moby się normalnie respią, jeśli użyję pc.warp(216500, 727000), ale to nie jest wtedy prywatnym DT.
Z kolei kiedy używam d.join, d.new_jump_all itd., to mogę się teleportować tylko wtedy, gdy dungeon i NPC z questa są na tym samym CH.
Przykład: ustawiam dungeon na CH1, quest odpalam też na CH1, używam d.join(66) — teleportuje mnie na mapę, ale nie ma tam żadnych mobów.
Ktoś ma pomysł, gdzie może być problem i jak ustawić możliwość wejścia z każdego channelu na dungeon?
Siema, Quest DT:
Quest działa i moby się normalnie respią, jeśli użyję pc.warp(216500, 727000), ale to nie jest wtedy prywatnym DT.
Z kolei kiedy używam d.join, d.new_jump_all itd., to mogę się teleportować tylko wtedy, gdy dungeon i NPC z questa są na tym samym CH.
Przykład: ustawiam dungeon na CH1, quest odpalam też na CH1, używam d.join(66) — teleportuje mnie na mapę, ale nie ma tam żadnych mobów.
Ktoś ma pomysł, gdzie może być problem i jak ustawić możliwość wejścia z każdego channelu na dungeon?
Pliki Terenzo.