Wprowadzam wsparcie dla ładowania zasobów bezpośrednio z nowo utworzonych folderów: npc_pet i npc_mount. Jest to zmiana mająca na celu usprawnienie Waszej pracy i organizacji plików!
🧑🔧 Mała Refaktoryzacja, Duża Różnica!
Zająłem się refaktoryzacją funkcji ładowania zasobów i mam nadzieję, że teraz działa ona nieco bardziej intuicyjnie. To Wy decydujecie, które foldery mają być przeszukiwane przez funkcję.
Poprzednio, mając zwierzaka w folderze npc_pet, funkcja automatycznie przeszukiwała także:
monster
monster2
npc
npc2
🗂️ Teraz Wszystko W Jednym Miejscu!
Od teraz zarówno zwierzaki, jak i wierzchowce będą lokalizowane i przechowywane wyłącznie w folderach npc_pet oraz npc_mount.
To tam również powinny trafić wszystkie przyszłe pety i wierzchowce, aby zachować przejrzystość i porządek w kliencie gry.
🚨 Warto Pamiętać!
Jeśli Wasze pety znajdują się w innych folderach, niestety, nie zostaną one wczytane przy użyciu tej funkcji. To samo dotyczy folderu npc_mount.
Mam nadzieję, że te zmiany sprawią, że praca nad serwerami stanie się dla Was jeszcze bardziej intuicyjna!
Jak zawsze, jestem tu dla Was i z niecierpliwością czekam na Wasze uwagi i sugestie.
Cześć,
📁 Nowości w Ładowaniu Zasobów!
Wprowadzam wsparcie dla ładowania zasobów bezpośrednio z nowo utworzonych folderów: npc_pet i npc_mount. Jest to zmiana mająca na celu usprawnienie Waszej pracy i organizacji plików!
🧑🔧 Mała Refaktoryzacja, Duża Różnica!
Zająłem się refaktoryzacją funkcji ładowania zasobów i mam nadzieję, że teraz działa ona nieco bardziej intuicyjnie. To Wy decydujecie, które foldery mają być przeszukiwane przez funkcję.
Poprzednio, mając zwierzaka w folderze npc_pet, funkcja automatycznie przeszukiwała także:
🗂️ Teraz Wszystko W Jednym Miejscu!
Od teraz zarówno zwierzaki, jak i wierzchowce będą lokalizowane i przechowywane wyłącznie w folderach npc_pet oraz npc_mount.
To tam również powinny trafić wszystkie przyszłe pety i wierzchowce, aby zachować przejrzystość i porządek w kliencie gry.
🚨 Warto Pamiętać!
Jeśli Wasze pety znajdują się w innych folderach, niestety, nie zostaną one wczytane przy użyciu tej funkcji. To samo dotyczy folderu npc_mount.
Mam nadzieję, że te zmiany sprawią, że praca nad serwerami stanie się dla Was jeszcze bardziej intuicyjna!
Jak zawsze, jestem tu dla Was i z niecierpliwością czekam na Wasze uwagi i sugestie.
Implementacja:
📁 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> RaceManager.h'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> RaceManager.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień:
🔍 Szukaj
♻️ Zamień:
🔍 Szukaj
♻️ Zamień:
➕Niżej dodaj