Skocz do zawartości

Wdrożenie mechanizmu ładowania zasobów z 'npc_pet' i 'npc_mount' oraz refaktoryzacja zarządzania ścieżkami

Opublikowano

Cześć,

 

📁 Nowości w Ładowaniu Zasobów!

Wprowadzam wsparcie dla ładowania zasobów bezpośrednio z nowo utworzonych folderów: npc_pet i npc_mount. Jest to zmiana mająca na celu usprawnienie Waszej pracy i organizacji plików!

 

🧑‍🔧 Mała Refaktoryzacja, Duża Różnica!

Zająłem się refaktoryzacją funkcji ładowania zasobów i mam nadzieję, że teraz działa ona nieco bardziej intuicyjnie. To Wy decydujecie, które foldery mają być przeszukiwane przez funkcję.

 

Poprzednio, mając zwierzaka w folderze npc_pet, funkcja automatycznie przeszukiwała także:

  • monster
  • monster2
  • npc
  • npc2

 

🗂️ Teraz Wszystko W Jednym Miejscu!

Od teraz zarówno zwierzaki, jak i wierzchowce będą lokalizowane i przechowywane wyłącznie w folderach npc_pet oraz npc_mount.

To tam również powinny trafić wszystkie przyszłe pety i wierzchowce, aby zachować przejrzystość i porządek w kliencie gry.

 

🚨 Warto Pamiętać!

Jeśli Wasze pety znajdują się w innych folderach, niestety, nie zostaną one wczytane przy użyciu tej funkcji. To samo dotyczy folderu npc_mount.

 

 

Mam nadzieję, że te zmiany sprawią, że praca nad serwerami stanie się dla Was jeszcze bardziej intuicyjna!

Jak zawsze, jestem tu dla Was i z niecierpliwością czekam na Wasze uwagi i sugestie.

 

 

Implementacja:

📁 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> RaceManager.h'

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.9d599821c7c154f07219e2ebaf0fbac6.png

 

📁 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> RaceManager.cpp'

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 ♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 ♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Niżej dodaj 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Featured Replies

Opublikowano

Zmiana jak najbardziej na plus, czy załóżmy kostiumy też by szło tak zrobić, czy to jest liczone po prostu jako przedmiot?

Można by to głębiej przemyśleć i zastosować wszędzie tam, gdzie da się to realnie podzielić na więcej sub-kategorii. Lubię porządek w kodzie, jak i w plikach.

Opublikowano
  • Autor

Jest to do zrobienia ten podział dotyczy ładowania zasobów uwzględniając zakresy identyfikatorów dla mob_proto. 

Opublikowano

dzięki!

Opublikowano
  • Autor

Zaktualizowałem temat, poprawiłem błąd z ładowaniem potworów. 

Opublikowano

Napewno tu mocno ułatwi w porządku żeby się nie pogubić z tym mountami i petami.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
  • Premium

thx

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...