Skocz do zawartości

Dołącz do społeczności Sharegon

Odkryj świat technologii, gier i programowania w Sharegon.pl 🚀

Czy jesteś pasjonatem nowych technologii, zapalonym graczem, czy aspirującym programistą? Nasza społeczność jest miejscem dla Ciebie! Tutaj możesz dzielić się swoimi pomysłami, uczestniczyć w ekscytujących dyskusjach i uczyć się od ekspertów w dziedzinie. Zdobywaj osiągnięcia, buduj swoją reputację i rywalizuj z innymi entuzjastami.

Twoja wiedza i umiejętności mogą wzbogacić naszą społeczność. Stań się częścią Sharegon! 🧩🌐

header

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Przedstawiam opis w jaki sposób przerabiać komunikaty w źródle do nowego formatu odczytywanego z klienta gry. 

 

Przykład:

image.png.2c3016aa59488fd548f37fc594e6bab8.png

 

Mamy funkcję w której występuje komunikat ChatPacket, domyślnie to koreańskie znaczki, które są przetłumaczone w locale_string.txt na serwerze. 

Musimy zaktualizować ten komunikat w źródle gry do nowego formatu, a więc: 

 

Komunikat:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Będzie miał teraz taki format:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

locale_string.txt z klienta gry:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Przeanalizujmy ten format:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Jeśli komunikat nie ma argumentów wystarczy zapis. 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Jeśli argument ma wartość liczbową wtedy używamy formatu - %d

 

 

W ten sposób możesz przerobić wszystkie komunikaty w źródle do nowego formatu odczytywanego z klienta gry zamiast serwera. 

  • Lubię 13
  • Dzięki 2
  • Lubię 13
  • Dzięki 2

Ja to odpuściłem bo tego jest od zajebania tylko część komunikatów przerobiłem w entry. 

  • Serce 1
  • Serce 1

To nic, dla kogoś kto faktycznie będzie korzystał z tych plików można poświęcić z pół godzinki dziennie. Super wstawka!

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...