Podczas pracy nad moim projektem open-source zauważyłem irytujący błąd w zarządzaniu ekwipunkiem. Problem występował, gdy gracz próbował wymienić obecnie noszony przedmiot na inny, nie mając wolnych slotów w inwentarzu. W takiej sytuacji pojawiał się komunikat "Ekwipunek pełny", co uniemożliwiało dokonanie zamiany. Teraz, jeśli gracz próbuje wymienić jeden przedmiot na inny przy pełnym ekwipunku, przedmioty zostaną automatycznie zamienione miejscami. 🔄
Witam! 👋
Opis problemu🎒
Podczas pracy nad moim projektem open-source zauważyłem irytujący błąd w zarządzaniu ekwipunkiem. Problem występował, gdy gracz próbował wymienić obecnie noszony przedmiot na inny, nie mając wolnych slotów w inwentarzu. W takiej sytuacji pojawiał się komunikat "Ekwipunek pełny", co uniemożliwiało dokonanie zamiany. Teraz, jeśli gracz próbuje wymienić jeden przedmiot na inny przy pełnym ekwipunku, przedmioty zostaną automatycznie zamienione miejscami. 🔄
🛠️ Rozwiązanie:
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> char_item.cpp'
🔍Szukamy funkcji:
Szukamy w niej tego warunku:🧐🔎
🔄Zmieniamy: