Opublikowano 14 Sierpnia 20231 r Witam! 👋 Opis problemu🎒 Podczas pracy nad moim projektem open-source zauważyłem irytujący błąd w zarządzaniu ekwipunkiem. Problem występował, gdy gracz próbował wymienić obecnie noszony przedmiot na inny, nie mając wolnych slotów w inwentarzu. W takiej sytuacji pojawiał się komunikat "Ekwipunek pełny", co uniemożliwiało dokonanie zamiany. Teraz, jeśli gracz próbuje wymienić jeden przedmiot na inny przy pełnym ekwipunku, przedmioty zostaną automatycznie zamienione miejscami. 🔄 🛠️ Rozwiązanie: 📁 Lokalizacja pliku: 'game -> char_item.cpp' 🔍Szukamy funkcji: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Szukamy w niej tego warunku:🧐🔎 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔄Zmieniamy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.