Skocz do zawartości
Opublikowano

Witam! 👋

 

Opis problemu🎒

Podczas pracy nad moim projektem open-source zauważyłem irytujący błąd w zarządzaniu ekwipunkiem. Problem występował, gdy gracz próbował wymienić obecnie noszony przedmiot na inny, nie mając wolnych slotów w inwentarzu. W takiej sytuacji pojawiał się komunikat "Ekwipunek pełny", co uniemożliwiało dokonanie zamiany. Teraz, jeśli gracz próbuje wymienić jeden przedmiot na inny przy pełnym ekwipunku, przedmioty zostaną automatycznie zamienione miejscami. 🔄

 

🛠️ Rozwiązanie:

📁 Lokalizacja pliku: 'game -> char_item.cpp'

 

🔍Szukamy funkcji:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Szukamy w niej tego warunku:🧐🔎

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄Zmieniamy:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Featured Replies

Opublikowano

dzięki!

Opublikowano

Dzięki

 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

dzięki ❤️

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Dzięki

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
  • Premium

dzięki

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Pięknie dziękuje... 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...