Opublikowano 14 Listopada 20231 r Cześć wszystkim, Znalazłem błąd w funkcji aktualizującej ilość złota. Jeśli spróbujesz ustawić ilość yang na wartość mniejszą niż 0, to w grze zostanie wyświetlona wartość 0, ale w rzeczywistości ilość yang będzie nadal inna. Nie chcemy, żeby gracze mieli w grze mniej niż 0 złota. Aby to naprawić, dodamy nową kontrolę, która będzie sprawdzać, czy odejmowanie złota nie spowoduje, że ilość yang spadnie poniżej zera. Jeśli tak się stanie, system zapisze to w logach i przerwie operacje. Przedstawienie błędu: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Rozwiązanie błędu: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 14 Listopada 20231 r Pamiętam tak raz z ciekawości zrobiłem i nie mogłem teraz naprawić, dzięki 😛
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.