Znalazłem błąd w funkcji aktualizującej ilość złota. Jeśli spróbujesz ustawić ilość yang na wartość mniejszą niż 0, to w grze zostanie wyświetlona wartość 0, ale w rzeczywistości ilość yang będzie nadal inna. Nie chcemy, żeby gracze mieli w grze mniej niż 0 złota. Aby to naprawić, dodamy nową kontrolę, która będzie sprawdzać, czy odejmowanie złota nie spowoduje, że ilość yang spadnie poniżej zera. Jeśli tak się stanie, system zapisze to w logach i przerwie operacje.
Cześć wszystkim,
Znalazłem błąd w funkcji aktualizującej ilość złota. Jeśli spróbujesz ustawić ilość yang na wartość mniejszą niż 0, to w grze zostanie wyświetlona wartość 0, ale w rzeczywistości ilość yang będzie nadal inna. Nie chcemy, żeby gracze mieli w grze mniej niż 0 złota. Aby to naprawić, dodamy nową kontrolę, która będzie sprawdzać, czy odejmowanie złota nie spowoduje, że ilość yang spadnie poniżej zera. Jeśli tak się stanie, system zapisze to w logach i przerwie operacje.
Przedstawienie błędu:
Rozwiązanie błędu:
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień