Skocz do zawartości
Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć wszystkim,

 

Znalazłem błąd w funkcji aktualizującej ilość złota. Jeśli spróbujesz ustawić ilość yang na wartość mniejszą niż 0, to w grze zostanie wyświetlona wartość 0, ale w rzeczywistości ilość yang będzie nadal inna. Nie chcemy, żeby gracze mieli w grze mniej niż 0 złota. Aby to naprawić, dodamy nową kontrolę, która będzie sprawdzać, czy odejmowanie złota nie spowoduje, że ilość yang spadnie poniżej zera. Jeśli tak się stanie, system zapisze to w logach i przerwie operacje.

 

Przedstawienie błędu:

 

Rozwiązanie błędu:

 

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Featured Replies

Opublikowano

Pamiętam tak raz z ciekawości zrobiłem i nie mogłem teraz naprawić, dzięki 😛

Opublikowano

JAK KU*WA MOŻNA MIEĆ HAJS NA - W METINIE XD


Dzięki!

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dziękuje

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...