Opublikowano 17 Listopada 20231 r Cześć wszystkim! W funkcji 'PyTuple_GetUnsignedLong' która ma na celu przekształcenie danych z Pythona na typ 'unsigned long' w C++, napotykamy problem związany z rozmiarami tych typów danych. W C++, 'unsigned long' i 'unsigned long long' mogą mieć różne rozmiary co prowadzi do błędów zwłaszcza gdy próbujemy umieścić większą wartość 64-bitową w miejscu przeznaczonym dla wartości 32-bitowej. Rozwiązaniem tego problemu jest zmiana sposobu konwersji. Zamiast używać funkcji przeznaczonej dla 'unsigned long long', lepiej jest użyć funkcji dla 'long long' i następnie przekonwertować wynik na 'unsigned long'. Taka zmiana w definicji zapewnia poprawną konwersję i kilka problemów z rozmiarem typów danych, co jest kluczowe dla stabilnego działania gry wykorzystujących C++ i Pythona. Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'ScriptLib -> PythonUtils.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Jeśli nie masz wcale zdefiniowanego makra: 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.