W funkcji 'PyTuple_GetUnsignedLong' która ma na celu przekształcenie danych z Pythona na typ 'unsigned long' w C++, napotykamy problem związany z rozmiarami tych typów danych.
W C++, 'unsigned long' i 'unsigned long long' mogą mieć różne rozmiary co prowadzi do błędów zwłaszcza gdy próbujemy umieścić większą wartość 64-bitową w miejscu przeznaczonym dla wartości 32-bitowej.
Rozwiązaniem tego problemu jest zmiana sposobu konwersji.
Zamiast używać funkcji przeznaczonej dla 'unsigned long long', lepiej jest użyć funkcji dla 'long long' i następnie przekonwertować wynik na 'unsigned long'.
Taka zmiana w definicji zapewnia poprawną konwersję i kilka problemów z rozmiarem typów danych, co jest kluczowe dla stabilnego działania gry wykorzystujących C++ i Pythona.
Cześć wszystkim!
W funkcji 'PyTuple_GetUnsignedLong' która ma na celu przekształcenie danych z Pythona na typ 'unsigned long' w C++, napotykamy problem związany z rozmiarami tych typów danych.
W C++, 'unsigned long' i 'unsigned long long' mogą mieć różne rozmiary co prowadzi do błędów zwłaszcza gdy próbujemy umieścić większą wartość 64-bitową w miejscu przeznaczonym dla wartości 32-bitowej.
Rozwiązaniem tego problemu jest zmiana sposobu konwersji.
Zamiast używać funkcji przeznaczonej dla 'unsigned long long', lepiej jest użyć funkcji dla 'long long' i następnie przekonwertować wynik na 'unsigned long'.
Taka zmiana w definicji zapewnia poprawną konwersję i kilka problemów z rozmiarem typów danych, co jest kluczowe dla stabilnego działania gry wykorzystujących C++ i Pythona.
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'ScriptLib -> PythonUtils.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
Jeśli nie masz wcale zdefiniowanego makra:
🔍 Szukaj
➕ Dodaj: