Opublikowano 5 Grudnia 20231 r Cześć wszystkim, Niektóre modele podczas dalekiego dystansu pod pewnym kątem mogą wyświetlać białe tekstury, czyli ich brak. Dzieje się tak, gdy zostanie załadowany plik LOD dla modelu i ma on inne ścieżki tekstur niż oryginalny model. Problem można rozwiązać na dwa sposoby: Bezpośrednio w modelu, zmieniając ścieżki do tekstur w modelu LOD tak, aby były takie same jak w oryginalnym modelu. W źródle gry, blokując ładowanie modelu LOD, gdy wykryjemy, że ścieżka do tekstury dla LOD jest inna niż dla oryginału. Oba rozwiązania naprawią błąd. My dziś się zajmiemy drugim rozwiązaniem, czyli poprawy tego w źródle bin. Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'EterGrnLib -> Thing.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'EterGrnLib -> Thing.h' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> ActorInstanceData.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Cześć wszystkim,
Niektóre modele podczas dalekiego dystansu pod pewnym kątem mogą wyświetlać białe tekstury, czyli ich brak.
Dzieje się tak, gdy zostanie załadowany plik LOD dla modelu i ma on inne ścieżki tekstur niż oryginalny model.
Problem można rozwiązać na dwa sposoby:
Oba rozwiązania naprawią błąd. My dziś się zajmiemy drugim rozwiązaniem, czyli poprawy tego w źródle bin.
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'EterGrnLib -> Thing.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj:
📂 Lokalizacja pliku: 'EterGrnLib -> Thing.h'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj:
📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> ActorInstanceData.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień