Skocz do zawartości

Naprawa wyświetlania białych tekstur w dalekim dystansie z modeli LOD

Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć wszystkim,

 

Niektóre modele podczas dalekiego dystansu pod pewnym kątem mogą wyświetlać białe tekstury, czyli ich brak.

Dzieje się tak, gdy zostanie załadowany plik LOD dla modelu i ma on inne ścieżki tekstur niż oryginalny model.

 

Problem można rozwiązać na dwa sposoby:

  • Bezpośrednio w modelu, zmieniając ścieżki do tekstur w modelu LOD tak, aby były takie same jak w oryginalnym modelu.
  • W źródle gry, blokując ładowanie modelu LOD, gdy wykryjemy, że ścieżka do tekstury dla LOD jest inna niż dla oryginału.

 

Oba rozwiązania naprawią błąd. My dziś się zajmiemy drugim rozwiązaniem, czyli poprawy tego w źródle bin. 

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'EterGrnLib -> Thing.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂 Lokalizacja pliku: 'EterGrnLib -> Thing.h'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> ActorInstanceData.cpp'

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

Featured Replies

Opublikowano

Legancko ten tego ❤️

Opublikowano

Dziękuje, smacznej kawusi

Opublikowano

Dziękuję! 

 

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Sprawdzam co to jest.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

dzięki

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
  • Premium

dzięki

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...