Opublikowano 6 Grudnia 20231 r Cześć, Na niektórych plikach może wystąpić problem z kolorami potworów. Oryginalnie potwory przeklęte, silne itp. mają ustawioną ciemniejszą poświatę. Nie są to nowe tekstury, a jedynie zmiana wartości w bazie danych. W tabeli mob_proto w kolumnie mob_color może się okazać, że wartość ta jest ustawiona na 0 dla wszystkich potworów. Nie powinno tak być. U mnie wystąpił ten problem, więc postanowiłem napisać zapytanie, które go rozwiąże. Wyselekcjonowałem wszystkie potwory, które mają określoną wartość 0 w kolumnie mob_color. Następnie napisałem specjalne zapytanie, które ustawia właściwą wartość dla tych potworów. Przedstawienie błędu: Przedstawienie rozwiązania: Implementacja: Zapytanie Query: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Dla paru potworów musisz ustawić ręcznie bo każdy miał inną wartość 'mob_color'. Lista identyfikatorów z wartościami: 5101 - 16764879 5102 - 16749973 5103 - 13391189 5104 - 10044484 5111 -13619199 5112 - 9803263 5113 - 10066380 5114 - 8947967 5115 - 13619199 5116 - 13619199 5122 - 11184810 5123 - 8947848 5124 - 6710886 Zmiany będę widoczne po przekonwertowaniu 'mob_proto' do klienta gry. Przygotowanie tego zapytania zajęło mi jakoś godzinkę, doceń to. 😉👍
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.