Na niektórych plikach może wystąpić problem z kolorami potworów. Oryginalnie potwory przeklęte, silne itp. mają ustawioną ciemniejszą poświatę. Nie są to nowe tekstury, a jedynie zmiana wartości w bazie danych. W tabeli mob_proto w kolumnie mob_color może się okazać, że wartość ta jest ustawiona na 0 dla wszystkich potworów. Nie powinno tak być.
U mnie wystąpił ten problem, więc postanowiłem napisać zapytanie, które go rozwiąże. Wyselekcjonowałem wszystkie potwory, które mają określoną wartość 0 w kolumnie mob_color. Następnie napisałem specjalne zapytanie, które ustawia właściwą wartość dla tych potworów.
Cześć,
Na niektórych plikach może wystąpić problem z kolorami potworów. Oryginalnie potwory przeklęte, silne itp. mają ustawioną ciemniejszą poświatę. Nie są to nowe tekstury, a jedynie zmiana wartości w bazie danych. W tabeli mob_proto w kolumnie mob_color może się okazać, że wartość ta jest ustawiona na 0 dla wszystkich potworów. Nie powinno tak być.
U mnie wystąpił ten problem, więc postanowiłem napisać zapytanie, które go rozwiąże. Wyselekcjonowałem wszystkie potwory, które mają określoną wartość 0 w kolumnie mob_color. Następnie napisałem specjalne zapytanie, które ustawia właściwą wartość dla tych potworów.
Przedstawienie błędu:
Przedstawienie rozwiązania:
Implementacja:
Zapytanie Query:
Dla paru potworów musisz ustawić ręcznie bo każdy miał inną wartość 'mob_color'.
Lista identyfikatorów z wartościami:
5101 - 16764879
5102 - 16749973
5103 - 13391189
5104 - 10044484
5111 -13619199
5112 - 9803263
5113 - 10066380
5114 - 8947967
5115 - 13619199
5116 - 13619199
5122 - 11184810
5123 - 8947848
5124 - 6710886
Zmiany będę widoczne po przekonwertowaniu 'mob_proto' do klienta gry.
Przygotowanie tego zapytania zajęło mi jakoś godzinkę, doceń to. 😉👍