Skocz do zawartości
Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Na niektórych plikach może wystąpić problem z kolorami potworów. Oryginalnie potwory przeklęte, silne itp. mają ustawioną ciemniejszą poświatę. Nie są to nowe tekstury, a jedynie zmiana wartości w bazie danych. W tabeli mob_proto w kolumnie mob_color może się okazać, że wartość ta jest ustawiona na 0 dla wszystkich potworów. Nie powinno tak być.

 

U mnie wystąpił ten problem, więc postanowiłem napisać zapytanie, które go rozwiąże. Wyselekcjonowałem wszystkie potwory, które mają określoną wartość 0 w kolumnie mob_color. Następnie napisałem specjalne zapytanie, które ustawia właściwą wartość dla tych potworów.

 

Przedstawienie błędu:
image.jpeg.1d8744c90160ed2d184b9a25c72e6910.jpeg

 

Przedstawienie rozwiązania:

image.jpeg.82c180a11e25508082b3c054ddb79b8a.jpeg

 

 

image.jpeg.4ca4d424de186557f4497ec0d992b148.jpeg

 

 

Implementacja:

Zapytanie Query:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Dla paru potworów musisz ustawić ręcznie bo każdy miał inną wartość 'mob_color'.

Lista identyfikatorów z wartościami:

5101 - 16764879

5102 - 16749973

5103 - 13391189

5104 - 10044484

5111 -13619199

5112 - 9803263

5113 - 10066380

5114 - 8947967

5115 - 13619199

5116 - 13619199

5122 - 11184810

5123 - 8947848

5124 - 6710886

 

Zmiany będę widoczne po przekonwertowaniu 'mob_proto' do klienta gry. 

 

Przygotowanie tego zapytania zajęło mi jakoś godzinkę, doceń to. 😉👍

Featured Replies

Opublikowano

Dziękuje 🙂

Opublikowano

Mamacita! dzięki

Opublikowano

Wspaniale, że udostępniłeś kod naprawiający ten błąd!

 

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
  • Premium

dzięki

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...