Skocz do zawartości

Naprawa błędu braku kontroli nullptr dla 'pkItem' w funkcji 'item_destroy_event'

Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Natknąłem się na kolejny błąd, który może powodować potencjalnie awarie rdzenia gry. W funkcji 'item_destroy_event' brakuje ważnej kontroli, czy 'pkItem' nie jest równy 'nullptr'.

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> item.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Featured Replies

Opublikowano

Ty to lecisz jak burza widze 😄 Dziękuje

Opublikowano

Dziękuję! ❤️

 

Opublikowano

Dziękuję za udostępnienie poprawki. Bardzo mi pomogła. 🔥👌

 

Opublikowano

Dziękujemy dziadku!

Opublikowano

Dziękuje

Opublikowano

Dzięki

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dzięki

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
  • Premium

dzięki

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...