Logika działania struktury 'FNotice' jest niepoprawna. Problem polega na tym, że nie ma tam sprawdzenia czy obiekt 'ent' jest graczem przed wysłaniem 'ChatPacket'. Wysyłanie takiego komunikatu nie będzie tylko do gracza, ale również do obiektów które nie powinny ich otrzymać np. NPC. Aby naprawić ten problem dodamy sprawdzenie, czy obiekt 'ent' jest graczem przed wywołaniem 'ChatPacketu'.
Cześć,
Logika działania struktury 'FNotice' jest niepoprawna. Problem polega na tym, że nie ma tam sprawdzenia czy obiekt 'ent' jest graczem przed wysłaniem 'ChatPacket'. Wysyłanie takiego komunikatu nie będzie tylko do gracza, ale również do obiektów które nie powinny ich otrzymać np. NPC. Aby naprawić ten problem dodamy sprawdzenie, czy obiekt 'ent' jest graczem przed wywołaniem 'ChatPacketu'.
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> src -> dungeon.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień