Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Logika działania struktury 'FNotice' jest niepoprawna. Problem polega na tym, że nie ma tam sprawdzenia czy obiekt 'ent' jest graczem przed wysłaniem 'ChatPacket'. Wysyłanie takiego komunikatu nie będzie tylko do gracza, ale również do obiektów które nie powinny ich otrzymać np. NPC. Aby naprawić ten problem dodamy sprawdzenie, czy obiekt 'ent' jest graczem przed wywołaniem 'ChatPacketu'.  

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> src -> dungeon.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...