Skocz do zawartości
Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Logika działania struktury 'FNotice' jest niepoprawna. Problem polega na tym, że nie ma tam sprawdzenia czy obiekt 'ent' jest graczem przed wysłaniem 'ChatPacket'. Wysyłanie takiego komunikatu nie będzie tylko do gracza, ale również do obiektów które nie powinny ich otrzymać np. NPC. Aby naprawić ten problem dodamy sprawdzenie, czy obiekt 'ent' jest graczem przed wywołaniem 'ChatPacketu'.  

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> src -> dungeon.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Featured Replies

Opublikowano

Dziękuję za udostępnienie poprawki. Bardzo mi pomogła. 🔥👌

 

Opublikowano

Niech bóg wynagrodzi Ci w pokoleniu, Dzięki!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dziekuje

Opublikowano

Dziekuje

Opublikowano
  • Autor

@Robson32 Masz opisane przecież rozwiązuje problem wysyłania komunikatów notice w dungeonie do obiektów nie będących graczem. 

Opublikowano

Dzięki

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
  • Premium

thx

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki!

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...