Pewnie zdarzyło Ci się doświadczyć awarii klienta gry podczas zakupów. Gdy dwóch graczy próbuje kupić ten sam przedmiot jednocześnie, a jeden z nich dokona zakupu przed drugim, klient gry drugiego gracza ulegnie awarii. Sytuacja ta ma miejsce, kiedy pierwszy gracz otrzymuje okno z możliwością potwierdzenia zakupu, lecz w międzyczasie przedmiot zostaje kupiony przez innego gracza. Próba finalizacji zakupu przez pierwszego gracza skutkuje awarią klienta.
Cześć,
Pewnie zdarzyło Ci się doświadczyć awarii klienta gry podczas zakupów. Gdy dwóch graczy próbuje kupić ten sam przedmiot jednocześnie, a jeden z nich dokona zakupu przed drugim, klient gry drugiego gracza ulegnie awarii. Sytuacja ta ma miejsce, kiedy pierwszy gracz otrzymuje okno z możliwością potwierdzenia zakupu, lecz w międzyczasie przedmiot zostaje kupiony przez innego gracza. Próba finalizacji zakupu przez pierwszego gracza skutkuje awarią klienta.
Przedstawienie błędu
Przedstawienie rozwiązania
Implementacja
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> src -> shop.cpp'
🔎 Szukaj
♻️Zamień
⚠️W niektórych plikach możesz nie otrzymać komunikatu, że przedmiot został sprzedany, jest to spowodowane niepoprawną nazwą obsługiwanego pakietu.
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamGame.cpp'
🔎 Szukaj
♻️Zamień