Opublikowano 21 Marca 20241 r Cześć, Pewnie zdarzyło Ci się doświadczyć awarii klienta gry podczas zakupów. Gdy dwóch graczy próbuje kupić ten sam przedmiot jednocześnie, a jeden z nich dokona zakupu przed drugim, klient gry drugiego gracza ulegnie awarii. Sytuacja ta ma miejsce, kiedy pierwszy gracz otrzymuje okno z możliwością potwierdzenia zakupu, lecz w międzyczasie przedmiot zostaje kupiony przez innego gracza. Próba finalizacji zakupu przez pierwszego gracza skutkuje awarią klienta. Przedstawienie błędu 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Przedstawienie rozwiązania 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Implementacja 📁 Lokalizacja pliku: 'game -> src -> shop.cpp' 🔎 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ⚠️W niektórych plikach możesz nie otrzymać komunikatu, że przedmiot został sprzedany, jest to spowodowane niepoprawną nazwą obsługiwanego pakietu. 📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamGame.cpp' 🔎 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.