Skocz do zawartości
Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć, 🖐️

 

Destruktor klasy CShop nie był wirtualny. W rezultacie, usunięcie obiektu klasy pochodnej, takiej jak CShopEx, spowoduje wyciek pamięci. Brak deklaracji destruktora klasy bazowej jako wirtualnego powoduje, że podczas usuwania obiektu klasy pochodnej wywoływany jest destruktor klasy bazowej. Ponieważ destruktor klasy bazowej nie ma dostępu do pól specyficznych dla klasy pochodnej, pamięć przydzielona przez klasę pochodną nie jest zwalniana.

 

Implementacja

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> src -> shop.h'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

Featured Replies

Opublikowano

Serdecznie dziękuję za udostępnienie fix. 💪

 

Opublikowano
  • Premium

dziekuje

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...