Dziś przedstawiam sposób na ustawienie koloru targetu dla graczy i NPC w zależności od królestwa, do którego należą.
Wyobraźcie sobie, że wskazując na postać z Królestwa Chunjo, kolor targetu zmieni się na kolor żółty, który jest związany z tym właśnie królestwem. Brzmi ciekawie? No to zaczynajmy!
Kod nie należy do mnie tylko zaimplementowałem i przetestowałem.
Witajcie,
Dziś przedstawiam sposób na ustawienie koloru targetu dla graczy i NPC w zależności od królestwa, do którego należą.
Wyobraźcie sobie, że wskazując na postać z Królestwa Chunjo, kolor targetu zmieni się na kolor żółty, który jest związany z tym właśnie królestwem. Brzmi ciekawie? No to zaczynajmy!
Kod nie należy do mnie tylko zaimplementowałem i przetestowałem.
Prezentacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBase.cpp'
🔍 Szukaj:
🔄 Zmień:
🔍 Szukaj:
🔄 Zmień:
🔍 Szukaj:
🔄 Zmień:
🔍 Szukaj:
🔄 Zmień:
📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBase.h'
🔍 Szukaj:
🔄 Dodaj:
🔍 Szukaj:
🔄 Dodaj:
📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBaseEffect.cpp'
🔍 Szukaj:
🔄 Dodaj:
📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonCharacterManagerModule.cpp'
🔍 Szukaj:
🔄 Dodaj:
📂 Lokalizacja pliku: 'root -> playersettingmodule.py'
🔍 Szukaj:
🔄 Dodaj:
🆙 Rozpakuj Effect i wrzuć do