Skocz do zawartości
Opublikowano

Witajcie,

 

Dziś przedstawiam sposób na ustawienie koloru targetu dla graczy i NPC w zależności od królestwa, do którego należą.
Wyobraźcie sobie, że wskazując na postać z Królestwa Chunjo, kolor targetu zmieni się na kolor żółty, który jest związany z tym właśnie królestwem. Brzmi ciekawie? No to zaczynajmy!

 

Kod nie należy do mnie tylko zaimplementowałem i przetestowałem. 

 

Prezentacja:

 

 

📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBase.cpp'
 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄 Zmień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄 Zmień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄 Zmień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄 Zmień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBase.h'
 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔄 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBaseEffect.cpp'

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonCharacterManagerModule.cpp'
 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂 Lokalizacja pliku: 'root -> playersettingmodule.py'
 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

🆙 Rozpakuj Effect i wrzuć do 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Featured Replies

Opublikowano

Dziękuje

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...