Oto kompletny poradnik, jak poprawnie zwiększyć zakres dla nazw przedmiotów i potworów, wraz z opisem potencjalnych problemów i ich rozwiązań.
W tym przykładzie aktualizuję zakres nazw do 32 znaków, ale ty możesz wybrać inny.
Prezentacja zmian
Spoiler
Problem 1
Jeśli nie skompilujesz plików game i db, napotkasz błąd 'Boot: item tables size error'. Aby rozwiązać ten problem, musisz przekompilować oba pliki, ponieważ będziemy modyfikować wspólne wartości w pliku common.
Problem 2
Jeśli nie zaktualizujesz swojego packera proto, a zmienisz rozmiar znaków w pliku binarnym, napotkasz błędy z proto i nie będziesz w stanie wejść do gry. Aby tego uniknąć, zawsze aktualizuj packera proto przy zmianie rozmiaru znaków w plikach binarnych.
Jeśli korzystasz z EntryCore, nie musisz nic robić, ponieważ w pliku binarnym jest podlinkowany packer proto. Wystarczy, że po zmianach w GameLib zrekompilujesz packera proto.
Jeśli korzystasz z EntryCore, nie musisz nic robić, ponieważ w pliku binarnym jest podlinkowany packer proto. Wystarczy, że po zmianach w GameLib zrekompilujesz packera proto.
Cześć, ✋
Oto kompletny poradnik, jak poprawnie zwiększyć zakres dla nazw przedmiotów i potworów, wraz z opisem potencjalnych problemów i ich rozwiązań.
W tym przykładzie aktualizuję zakres nazw do 32 znaków, ale ty możesz wybrać inny.
Prezentacja zmian
Problem 1
Jeśli nie skompilujesz plików game i db, napotkasz błąd 'Boot: item tables size error'. Aby rozwiązać ten problem, musisz przekompilować oba pliki, ponieważ będziemy modyfikować wspólne wartości w pliku common.
Problem 2
Jeśli nie zaktualizujesz swojego packera proto, a zmienisz rozmiar znaków w pliku binarnym, napotkasz błędy z proto i nie będziesz w stanie wejść do gry. Aby tego uniknąć, zawsze aktualizuj packera proto przy zmianie rozmiaru znaków w plikach binarnych.
Zmiana zakresu nazw dla przedmiotów
Implementacja
📂Lokalizacja pliku: 'common -> item_length'
🔎Szukaj
♻️Zamień
📂Lokalizacja pliku: 'GameLib -> ItemData.h'
🔎Szukaj
♻️Zamień
📂Lokalizacja pliku: 'packer proto -> dump_proto.cpp'
🔎Szukaj
♻️Zamień
Używasz EntryCore?
Jeśli korzystasz z EntryCore, nie musisz nic robić, ponieważ w pliku binarnym jest podlinkowany packer proto. Wystarczy, że po zmianach w GameLib zrekompilujesz packera proto.
🛠️Aktualizacja zakresu w bazie (sql)
Zmiana zakresu nazw dla potworów
Implementacja
📂Lokalizacja pliku: 'common -> length.h'
🔎Szukaj
♻️Zamień
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> StdAfx.h'
🔎Szukaj
♻️Zamień
📂Lokalizacja pliku: 'packer proto -> dump_proto.cpp'
🔎Szukaj
♻️Zamień
Używasz EntryCore?
Jeśli korzystasz z EntryCore, nie musisz nic robić, ponieważ w pliku binarnym jest podlinkowany packer proto. Wystarczy, że po zmianach w GameLib zrekompilujesz packera proto.
🛠️Aktualizacja zakresu w bazie (sql)
⚠️Uwaga
Po wprowadzeniu zmian musisz rekompilować game, db, binke, proto packera.
Zmiana zakresu nazw Gildii
Implementacja
📂Lokalizacja pliku: 'common -> length.h'
🔎Szukaj
♻️Zamień
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> packet.h'
🔎Szukaj
♻️Zamień
🛠️Aktualizacja zakresu w bazie (sql)