Skocz do zawartości

Dołącz do społeczności Sharegon

Odkryj świat technologii, gier i programowania w Sharegon.pl 🚀

Czy jesteś pasjonatem nowych technologii, zapalonym graczem, czy aspirującym programistą? Nasza społeczność jest miejscem dla Ciebie! Tutaj możesz dzielić się swoimi pomysłami, uczestniczyć w ekscytujących dyskusjach i uczyć się od ekspertów w dziedzinie. Zdobywaj osiągnięcia, buduj swoją reputację i rywalizuj z innymi entuzjastami.

Twoja wiedza i umiejętności mogą wzbogacić naszą społeczność. Stań się częścią Sharegon! 🧩🌐

header

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Oto kompletny poradnik, jak poprawnie zwiększyć zakres dla nazw przedmiotów i potworów, wraz z opisem potencjalnych problemów i ich rozwiązań.

W tym przykładzie aktualizuję zakres nazw do 32 znaków, ale ty możesz wybrać inny. 

 

Prezentacja zmian

Spoiler

image.png.7fbccf7f85c1ef4e6102cd50dea80946.png

 

Problem 1

Jeśli nie skompilujesz plików game i db, napotkasz błąd 'Boot: item tables size error'. Aby rozwiązać ten problem, musisz przekompilować oba pliki, ponieważ będziemy modyfikować wspólne wartości w pliku common.

 

Problem 2

Jeśli nie zaktualizujesz swojego packera proto, a zmienisz rozmiar znaków w pliku binarnym, napotkasz błędy z proto i nie będziesz w stanie wejść do gry. Aby tego uniknąć, zawsze aktualizuj packera proto przy zmianie rozmiaru znaków w plikach binarnych.

 

 

Zmiana zakresu nazw dla przedmiotów

Implementacja

📂Lokalizacja pliku: 'common -> item_length'

 

🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'GameLib -> ItemData.h'

 

 🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'packer proto -> dump_proto.cpp'

 

 🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Używasz EntryCore?

Jeśli korzystasz z EntryCore, nie musisz nic robić, ponieważ w pliku binarnym jest podlinkowany packer proto. Wystarczy, że po zmianach w GameLib zrekompilujesz packera proto.

 

🛠️Aktualizacja zakresu w bazie (sql)

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Zmiana zakresu nazw dla potworów

 Implementacja

📂Lokalizacja pliku: 'common -> length.h'

 

🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> StdAfx.h'

 

 🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'packer proto -> dump_proto.cpp'

 

 🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Używasz EntryCore?

Jeśli korzystasz z EntryCore, nie musisz nic robić, ponieważ w pliku binarnym jest podlinkowany packer proto. Wystarczy, że po zmianach w GameLib zrekompilujesz packera proto.

 

🛠️Aktualizacja zakresu w bazie (sql)

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

⚠️Uwaga

Po wprowadzeniu zmian musisz rekompilować game, db, binke, proto packera. 

 

 

 Zmiana zakresu nazw Gildii

 Implementacja

📂Lokalizacja pliku: 'common -> length.h'

 

🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> packet.h'

 

 🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🛠️Aktualizacja zakresu w bazie (sql)

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  • Lubię 7
  • Dzięki 1
  • Serce 2
  • Lubię 7
  • Dzięki 1
  • Serce 2
  • Sevence zmienił(a) tytuł na Jak zwiększyć zakres długości nazw dla przedmiotów i potworów

Dziękuje, przyda się.

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

1366 - Incorrect string value: '\x9Fwied\x9F' for column 'locale_name' at row 10

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

1366 - Incorrect string value: '\xB3amek ...' for column 'locale_name' at row 2

 

@SevenceZnaki polskie z tabelek, idzie jakoś "pominąć" czy muszę wywalić wszystkie znaki Polskie na czas zmiany? Próbując ręcznie zmienić jest to samo.

  • Lubię 3
  • Lubię 3
  • Sevence zmienił(a) tytuł na Jak zwiększyć zakres długości nazw dla przedmiotów, potworów i gildii

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...