Uwaga: Ten projekt NIE NADAJE SIĘ do użycia na serwerach komercyjny!!! Projekt EntryCore jest świeżym projektem, który ma wiele eksperymentalnego kodu. Nigdy nie został przetestowany na większą skalę. Nie ponoszę odpowiedzialności za używanie go na serwerach produkcyjnych i wynikłych problemów. Projekt ma rozwiązane wiele krytycznych i drobnych błędów, ale traktuj je jako 'niesprawdzone w boju' nieco ulepszone od oryginalnego źródłą z leaku. Nadal mogące doprowadzić do krytycznych problemów. Ta wersja nie będzie już rozwijana i kończy się na wydaniu 2.1.1.
EntryCoreEx (wersja premium)
Jak już pewnie wiele osób słyszało, pracuję obecnie nad wersją rozszerzoną. Będzie to całkiem nowa linia v3, która będzie przystosowana pod wielkie projekty komercyjne. Odpowiednio zoptymalizowana, która będzie miała 2x więcej rozwiązanych błędów względem wersji EntryCore. Projekt będzie wykorzystywał nowoczesne bilbioteki. Uwaga! Nie będzie to projekt dla osób, którzy nie mają wiedzy programistycznej i bazują tylko na poradnikach kopiując i wklejając kod. Ta wersja jest ciągle w trakcie prac, a w racji na mój ograniczony czas zapewne zanim ujrzy światło dzienne minie długi czas.
[FIX] Naprawa błędu ładowania kolizji dla niektórych obiektów. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu brakujących modeli przy wejściu na Nemere i tekstur obiektów. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu z utknięciem na Górze Sohan i problem z wejściem do gry. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu w którym po przeciągnięciu kamienia duszy tego samego typu na inny kamień duszy wyskakiwał niepoprawny komunikat. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu w którym przeniesienia kamienia duszy na inny kamień duszy było niemożliwy. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu podczas otwierania skrzynek pojawiał się podwójny komunikat. [commit]
[FIX] Naprawa błędnego opis skrzynki 50134. [commit]
[FIX] Naprawa błędu uruchamiania eventów lua po zabiciu potwora nawet gdy doświadczenie w mob_proto wynosi 0. [commit]
[FIX] Naprawa błędu łączenia kamieni duszy poprzez przeciąganie na siebie w ekwipunku. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu w którym zaczarowanie przedmiotu i wzmocnienie przedmiotu nie mogło się połączyć przeciągając item na item. [commit]
[FIX] Naprawa błędu podświetlenia zaczarowania gdy chcemy użyć na inne zaczarowanie aby połączyć. [commit]
[FIX] Naprawa błędu w poleceniu 'hose_state' wyświetlanie poprawnie danych. [commit]
[FIX] Naprawa błędu w którym niektóre modele potworów nie były poprawnie ładowane. [commit]
[FIX] Naprawa błędu w umiejętności Ognisty Duch gdzie atakowany cel nie byt poprawnie oznaczany. [commit][commit 1]
[FIX] Naprawa błędu który powodował problem z załadowaniem efektów dźwiękowych. [commit]
[FIX] Naprawa błędu w umiejętności Ognisty Duch, który atakował kulą pomimo braku range. [commit]
[FIX] Naprawa błędu podczas ataku Metina postać gubiła target podczas respu obstawy przez co obrażenia przestawały być widoczne. [commit]
[NEW] Dodano nowy subtype 'USE_PREMIUM' dla przedmiotów z pakietu VIP. [commit]
[NEW] Wprowadzono nową funkcję do obsługi przeładowania bonusów VIP w czasie rzeczywistym, eliminując konieczność reloga. [commit]
[FIX] Naprawa potencjalnego błędu, który poprzez wyrzucanie nadmiernej ilości yang z ekwipunku może spowodować awarię rdzenia. [commit]
[FIX] Naprawa błędu niepoprawnego ustawiania 'eSkillType' dla umiejętności. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu zadawania obrażeń Ognistym Duchem podczas jazdy na koniu/wierzchowcu. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu z zapadaniem się na moście w miastach pierwszych kolizja była wyłączona. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Dodatkowe komunikaty o błędach podczas tworzenia postaci, ulepszenia logów serwerowych, skalowanie komunikatu w zależności od ilości znaków. [commit]
[UPDATE] Refaktoryzacja 'check_name_independent' użycie stringa do zamiany na małe litery i dodanie dodatkowych logów. [commit]
[FIX] Naprawa błędu pozwalającego na ponowne użycie przedmiotu z eventu 'Ramadan Candy' podczas aktywnego efektu. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa nieobsługiwanych typów w 'ConvSpecialDropItemFile'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa krytycznego błędu powodującego duplikowanie przedmiotu zdobytego z gracza na negatywnej randze. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa mechanizmu wypadania przedmiotów z gracza podczas aktywnego zadania. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa wycieku pamięci dla typu 'ITEM_BLEND' w funkcji przydzielania przedmiotów. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa wewnętrznego błędu z kodowaniem nazwy potworów w 'mob_proto'.
[FIX] Naprawa błędu z niepoprawną nazwą pliku w uiinventory, uicharacter.
[FIX] Naprawa wielu glitchy graficznych, które poprawili na oficjalnym serwerze na przestrzeni lat, problemów jakościowych z teksturami np. mostów w m1.
[FIX] Naprawa błędu w logice ładowania modeli z patcha monster2, problem z ładowaniem gigantów.
[FIX] Naprawa błędu, który uniemożliwiał załadowanie modele Kamieni Metin.
[FIX] Naprawa braku renderowania połysku dla broni i zbroi.
[FIX] Naprawa błędu konfliktów w pliku property nadpisywanie plików.
[FIX] Naprawa błąd w który Miecz+0 miał bonus wbudowany średnie obrażenia zamiast szybkości ataku.
[FIX] Naprawa błędu w komunikacie notice pod zakończeniu wojny gildii komunikat nie zawierał nazw Gildii.
[FIX] Naprawa błędu w komunikacie /u gdzie nie pokazywano ilości graczy.
[FIX] Naprawa błędu w którym po niepomyślnym dodaniu wzmocnienia przedmiotu wyświetlany był komunikat o pomyślnym dodaniu.
[FIX] Naprawa błędu z ładowaniem odtwarzaniem plików dźwiękowych.
[FIX] Naprawa błędu brakiem polskiego komunikatu po zakończeniu handlu.
[FIX] Naprawa błędu opisów dla broni na 90 poziom w starej wersji miały specjalny opis.
[FIX] Naprawa błędu w którym tryb wolny nie był aktywowany poprawnie na testowym serwerze.
[FIX] Naprawa błędu w oknie gdy gracz chciał dołączyć do istniejącej grupy były wyświetlane symbole na przyciskach i tekst.
[FIX] Naprawa błędu po otworzeniu dowolnego zadania pojawiały się nagle wszystkie okna innych systemów.
[FIX] Naprawa błędu z brakiem renderowania efektu silnego ciała.
[FIX] Naprawa błędu braku podstawowej tekstury dla fryzury ninja.
[FIX] Naprawa błędu w którym na mapie Shinsoo m1 respione były mini bossy z m2.
[FIX] Naprawa błędu w komunikacie wysyłanym po dodaniu gracza do przyjaciół który nie istnieje.
[FIX] Naprawa błędu w interfejsie postaci, animacja aktywnej umiejętności znika po przelogowaniu.
[FIX] Naprawa błędu, który uniemożliwiał zakładania przedmiotów poprzez PPM.
[FIX] Naprawa błędu wycieku pamięci w uicharacter.
[FIX] Naprawa błędu resetowania coldownu po dodaniu punktu w umiejętność okno uicharacter.
[FIX] Naprawa błędu w grupie cały czas przeładowywało statystyki bez konieczności.
[FIX] Naprawa błędu który umożliwiał wysyłanie emotikon bez cooldownu.
[FIX] Naprawa błędu w umiejętności strzelający smok gdzie pomimo uderzenia potwora obrażenia nie zostały zadane.
[FIX] Naprawa błędu z dostosowaniem ustawień środowiska podczas aktywnego xmas.
[FIX] Naprawa błędu koreańskich znaków w nazwach rang gildii.
[FIX] Naprawa brakujących opisów do niektórych bonusów.
[FIX] Naprawa błąd z pojawianiem się Zwoju Korekty.
[FIX] Naprawa błędu w Grocie Wygnańców V2 brakowało modeli i efektu portalu.
[FIX] Naprawa błędu Medalu Szczęścia (72023) który można było zdejmować, a opis mówił co innego.
[FIX] Naprawa błędu z ładowaniem ikon dla przedmiotów 51501 - 51646.
[FIX] Naprawa błędu synchronizacji pająków przestały atakować po hicie.
[FIX] Naprawa błędu w którym efekty dźwiękowy były słyszalne tylko na maksymalnej głośności.
[FIX] Naprawa błędu ulepszania przedmiotem Zwój Boga Smoków, które nie zwiększał procentów według założeń +10%.
[FIX] Naprawa błędu podwójnych komunikatów podczas otwierania skrzynek.
[FIX] Naprawa błędu w którym nazwa przy koniu nie była poprawnie wyświetlana przez locale string czytany z klienta.
[FIX] Naprawa błędu w ustawianiu pozycji nazwy wierzchowców.
[FIX] Naprawa błędu pozycji w wyświetlaniu emotki na wierzchowcu.
[FIX] Naprawa błędu z ładowaniem ikon po upgrade devila do 1.8 dodatkowa funkcja konwersji formatu w ramach kompatybilności z devil 1.8.
[FIX] Naprawa błędu podczas dodawania ikony Gildii na devil 1.8 gdzie pixele były podmieniane na inne i ikona się różniła od tej dodawanej kolorami.
[FIX] Naprawa błędu wysyłania wiadomości przez WHISPER_TYPE_SYSTEM bez określenia nowego formatu ładowanego z klienta - błąd w wiadomościach przy PVP.
[FIX] Naprawa błędu gdzie postacie na mniejszych wierzchowcach nadal miały problem ze zbieraniem przedmiotu po kliknięciu (jazda w koło przedmiotu).
[FIX] Naprawa błędu w przedmiocie Słodycze do eventu Ramadan, poprawiono opis przedmiotu, zablokowano możliwość ponownego użycia gdy efekt jest aktywny.
[FIX] Naprawa błędu podczas łączenia z serwerem, gdzie wyskakiwał komunikat o nieudanym połączeniu pomimo poprawnego połączenia.
[FIX] Naprawa błędu niepoprawnych antiflag dla niektórych broni / zbroi / biżuterii w item_proto.
[FIX] Naprawa błędu pozycji emotikony podczas pisania tekstu pozycja będzie dostosowana dynamicznie.
[FIX] Naprawa błędu accumulation.
[NEW] Wdrożyłem możliwość wyłączenia kolizji dla sklepów graczy (zwykłych). [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Narzędzie do generowania proto w txt w 100% zgodne z Entry. Wymagany php81+ & php81-mysqli.
[NEW] Rzucanie umiejętności wzmacniających Szamana dla wszystkich graczy w grupie. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu zakładania przedmiotów na sloty unique, brak obsługi w nowym item.cpp - poprawka wewnętrzna. [commit]
[FIX] Naprawa błędu wyświetlania efektu zadawanych obrażeń dla przeciwnika gdy ninja jest otruty lub podpalony i włączy krycie - zdradzały pozycję. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu z atakowaniem gracza podczas trybu aktywnej ochrony. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu z wyzywaniem gracza na pojedynek podczas aktywnego trybu ochrony. [Zobacz rozwiązanie]
[CodeReview] Usunięto koreańskie komentarze, sformatowano wszystkie enumy, dodano wszystkim listom numerację w celu łatwiejszym zarządzaniu, dodano nazwy w brakujących. [commit][commit 1]
[CodeReview] Dodano do wszystkich enum numerację, zaktualizowano różnice bin - game. [commit][commit 1]
[CodeReview] Zaktualizowano strukturę i typy danych proto table, zaktualizowano packera proto. [commit][commit 1]
[CodeReview] Refaktoryzacja GameType.h - UserInterface, dodano numerację do typów wyliczeniowych, nazwy, zaktualizowano typy danych, dodano obsługę brakujących bonusów. [commit]
[UPDATE] Wycofano wcześniejszy nowy moduł systemu wierzchowców. Zaimplementowano nową obsługę wierzchowców rozbudowując system konny. [commit]
Wersja: v1.5 🚀status: wydana
Spoiler
Changelog
[UPDATE] Zaktualizowano okno zadań zgodnie z oficjalnym serwerem. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Tekst w zadaniach jest wyświetlany od razu bez animacji. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Pieczęcie zwierzaków są teraz otoczone świecącą aurą po użyciu. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Nowa opcja gry - ustawienia klawiatury.
[UPDATE] Stały atak ze strzał - wyłączenie zależności obrażeń od zasięgu przeciwnika. Nowa opcja konfiguracyjna ENABLE_ARROW_DISTANCE_DAMAGE. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Aktualizacja mechaniki umiejętności Strzelający Smok. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Pełne wsparcie dla systemu FreeBSD 13.2.
[UPDATE] Zaktualizowano cryptopp do wersji 8.9, nie ładujemy już lokalnie, instalowany z pkg, roziązanie problemów z kompatybinością.
[UPDATE] Zapewniono kompatybilność cipher z najnowszą wersją cryptoliba.
[UPDATE] Zaktualizowano bibliotekę boost do najnowszej wersji 1.84.
[UPDATE] Zaktualizowano wszystkie potwory z m2 modele oraz pliki serwerowe.
[FIX] Naprawa krytycznego błędu w funkcji 'MoveItem', zapobiegając duplikacji przedmiotów. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu dotyczącego użycia mikstury, gdy jej efekt jeszcze trwa. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Wprowadzono zabezpieczenie mechaniki wydobycia poprzez kontrolę mapy i dystansu. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd, w którym nad postaciami i potworami pojawiały się nazwy sklepów. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono 'ghost mode hack', który umożliwiał postaci powstanie w innym miejscu niż padła z powodu braku kontroli w funkcji ruchu. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd, który powodował awarię rdzenia gry podczas korzystania z 'cube r_list'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Dodano zabezpieczenia 'db_port', 'p2p_port' oraz dostępu zdalnego do 'adminpage'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd generujący się podczas ulepszania magicznym metalem związany z nierozpoznanym typem 'scrolla' do ulepszania. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono zakładanie pasów przez ustawienie typu pasów w 'item_proto'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd związany z przenoszeniem niedozwolonych typów przedmiotów z magazynu do inwentarza pasa. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono brakujący efekt świecenia - specular dla przedmiotów na +7/8/9. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono awarię rdzenia gry, która była spowodowana dzieleniem wartości HP potwora przez zero w mob_proto. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd związany ze zmianą pasa na pas z mniejszą ilością odblokowanych slotów, który blokował dostęp do pozostałych przedmiotów w pasie. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd, który uniemożliwiał kliknięcie przycisku od kostiumów i itemshop w ekwipunku. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Aktywowano atrybut TOGGLE dla umiejętności nakładających efekt. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Dostosowano znikanie potworów po śmierci w celu poprawy wydajności. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Nowy interfejs wyboru królestwa (oficjalna wersja). [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Nowa funkcja, która ustawia wybór postaci według ostatniego wyboru. [Zobacz rozwiązanie]
[CodeReview] Refaktoryzacja kodu w PythonApplication, dodano nowe funkcje. [*ALFA TEST*]
[CodeReview] Zrefaktoryzowano funkcje 'Cube_request_result_list' i 'Cube_request_material_info' + 'FN_check_valid_npc'. [Zobacz rozwiązanie]
[CodeReview]Przeprowadzono refaktoryzację funkcji 'SetTargetName', 'SetSelfName', 'GetNameFromSelf' oraz 'GetNameFromTarget'. [Zobacz rozwiązanie]
[CodeReview] Zrefaktoryzowano funkcję 'mining' w celu poprawy czytelności, bezpieczeństwa i wydajności, oraz zaktualizowano typy danych. [Zobacz rozwiązanie]
Wersja: v1.2 🚀status: wydana
Spoiler
Changelog
[FIX] Naprawiony błąd, w którym polecenie /war nazwa_gildii (z ujemną wartością) prowadziło do awarii serwera. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Dodano zabezpieczenie funkcji whisper przed nadmiernym wysyłaniem wiadomości prywatnych oraz przed wyrzucaniem graczy przez 'kick hack'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd, który umożliwiał podnoszenie przedmiotów innych graczy w grupie, gdy lider grupy był offline. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd umożliwiający obejście limitu znaków w nazwie postaci. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono mechanikę umiejętności 'Strach' zgodnie z jej działaniem na oficjalnym serwerze. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Poprawiono mechanikę bonusów: obrażenia dodawane do PE/PŻ teraz uwzględniają wartość atrybutu. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Zablokowano wykonywanie obrażeń w trybie obserwacji wojny. [Zobacz rozwiązanie] [FIX] Dodano warunek w funkcji Damage, który sprawdza, czy pAttacker jest nullptr; w przypadku tego warunku funkcja zwraca false i kończy działanie. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd związany ze zmianą królestwa, który umożliwiał graczom dołączenie do gildii w poprzednim królestwie, mimo że już do niego nie należeli. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd z utrzymującym się bonusem punktów życia (HP) po rozwiązaniu grupy. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd w obliczeniach punktów życia podczas zmiany założonego przedmiotu. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono problem z ujemnymi punktami życia i energii, które powodowały przepełnienie (overflow). [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto nieużywany kod w funkcji Damage, który obsługiwał Pirata Tanake. Pracuję nad nową wersję obsługi tego zdarzenia. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Ulepszenia w wyświetlaniu poziomu i rangi oraz przedrostek dla Game Masterów. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Wprowadzono nową funkcję "BlockBuffForGM", która umożliwia blokowanie rzucania buffa przez GM na gracza, a także odwrotnie. Funkcja zwraca wartość logiczną. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Teraz po użyciu zielonej i fioletowej mikstury pojawi się dodatkowy efekt! [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Dodano zmienną 'maxLevelForStatPoints', co umożliwia dostosowanie w konfiguracji poziomu, do którego statystyki będą rozdawane. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Dodano 'char_calc.cpp' z funkcją 'CalculateMagicDamage', obliczającą ostateczne obrażenia magiczne na podstawie 'initialDamage', 'magicAttBonusPer' i 'meleeMagicAttBonusPer'. [*ALFA TEST*]
[NEW] Dodano wyświetlanie poziomu postaci podczas handlu z graczem. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Dodano nowe opcje systemowe umożliwiające dostosowywanie środowiska. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Dodano nowy parametr konfiguracyjne określający możliwość włączenia/wyłączenia globalnego chatu dla graczy. [Zobacz rozwiązanie]
[CodeReview] Przeprowadzono refaktoryzację funkcji 'CInputLogin::CharacterCreate'. [Zobacz rozwiązanie]
Wersja: v1.1 🚀status: wydana
Spoiler
Changelog
[FIX] Naprawiono odświeżanie poziomu postaci w czasie rzeczywistym przy nazwie gracza. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono problem związany z występowaniem ujemnych punktów życia po śmierci postaci. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd, który skutkował awarią rdzenia gry w przypadku braku nowej linii na końcu pliku "index". [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd w funkcji 'do_shutdown', który rozwiązuje problemy z bezpieczeństwem poprzez wprowadzenie autoryzacji. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono awarię rdzenia gry związaną z dodawaniem postaci do gildii, eliminując możliwość awarii podczas próby dodania potwora lub NPC. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Poprawiono błąd w funkcji 'npc_get_leader_vid' - teraz sprawdzamy istnienie drużyny i obecność lidera przed wywołaniem funkcji, eliminując awarie gry. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd z bonusem "Od***ość na omdlenia" - działa teraz poprawnie za każdym razem. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Dostępna jest opcja konfiguracyjna do bazy danych! Ustaw MIRROR2DB = 0 i PROTO_FROM_DB = 1, aby łatwo przełączać się między odczytem proto w formacie SQL lub TXT. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Teraz możesz kupować przedmioty ze sklepu za 0 yang, a opis przedmiotu automatycznie ustawiany jest jako "Przedmiot Darmowy". [Zobacz rozwiązanie]
Wersja: v1.0 🚀status: wydana
Spoiler
Changelog
[FIX] Naprawiono błąd z czarowanym ostrzem. Teraz punkty życia są prawidłowo przywracana, zamiast być odejmowanymi. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd powodujący, że postać po zalogowaniu pozostawała niewidoczna. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd związany z użyciem całego stacku przedmiotów. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd powodujący awarię gry związany z nullpointerem w 'setQuestFlag' i 'getQuestFlag'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono automatyczną wymianę przedmiotów w ekwipunku przy braku wolnych slotów. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Zablokowano interakcję z przedmiotami aktualnie noszonymi przez postać. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd, pozwalający utworzenie gildii bez wymaganego poziomu. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono startowanie procesu bazy danych poprzez problem z nieodpowiednim kodowaniem znaków. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono dwuznaczną kolumną 'name' podczas ładowania danych o monarchii. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono problem z zablokowanym kursorem myszy podczas obracania kamery i jednoczesnym minimalizowaniu okna gry. [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto kod odpowiadający za sprawdzanie licencji serwera, który uniemożliwiał uruchomienie procesu 'game'. [Zobacz rozwiązanie]
Uwaga:
Ten projekt NIE NADAJE SIĘ do użycia na serwerach komercyjny!!! Projekt EntryCore jest świeżym projektem, który ma wiele eksperymentalnego kodu. Nigdy nie został przetestowany na większą skalę. Nie ponoszę odpowiedzialności za używanie go na serwerach produkcyjnych i wynikłych problemów. Projekt ma rozwiązane wiele krytycznych i drobnych błędów, ale traktuj je jako 'niesprawdzone w boju' nieco ulepszone od oryginalnego źródłą z leaku. Nadal mogące doprowadzić do krytycznych problemów. Ta wersja nie będzie już rozwijana i kończy się na wydaniu 2.1.1.
EntryCoreEx (wersja premium)
Jak już pewnie wiele osób słyszało, pracuję obecnie nad wersją rozszerzoną. Będzie to całkiem nowa linia v3, która będzie przystosowana pod wielkie projekty komercyjne. Odpowiednio zoptymalizowana, która będzie miała 2x więcej rozwiązanych błędów względem wersji EntryCore. Projekt będzie wykorzystywał nowoczesne bilbioteki. Uwaga! Nie będzie to projekt dla osób, którzy nie mają wiedzy programistycznej i bazują tylko na poradnikach kopiując i wklejając kod. Ta wersja jest ciągle w trakcie prac, a w racji na mój ograniczony czas zapewne zanim ujrzy światło dzienne minie długi czas.
🛠️ Dane techniczne:
System: FreeBSD 13.3
Architektura: 32 bitowa
Kompilator: Clang++17
Wersja standardu: C++20
Aktualna wersja: v2.1
🔒Dane do gotowej maszyny:
SSH: login: root | hasło: admin
Baza: login: root | hasło: cbkTEnnznP
Katalog do źródła: /src/entry-core/
Katalog do plików: /usr/home/mt2/
Centrum pobierania
Gotowa wirtualna maszyna
entry_vm_v2.1_fix.tar.gz
Dowolny paker do klienta gry
entry_packer_v2.1.tar.gz
Źródło gry i bazy
entry_core_v2.1.tar.gz
Źródło binary
entry_bin_v2.1.tar.gz
Klient gry
entry_client_v2.1.tar.gz
Pliki serwerowe
entry_files_v2.1.tar.gz
Tabele do bazy danych
entry_sql_v2.1.tar.gz
EntryClient v2.2 [serwer testowy]
entry_client_v2.2.rar
Wersja: v2.1.1
[FIX] Naprawa dużego użycia pamięci poprzez niepotrzebne tworzenie slotów gracza dla potworów. Redukcja użycia pamięci ~ 55% [commit] + [update]
Wersja: v2.1 🚀status: wydana ⭕ Ostatnia darmowa wersja
Spoiler
[FIX] Naprawa błędu wyświetlania flagi królestwa, gdy postać jest GM. [commit] + [commit-1]
[FIX] Naprawa błędu niepoprawnych opisów w Szata ka+Smo0 / +1. [commit]
[FIX] Naprawa błędu ładowania NPC: plant_researcher. [zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu wyświetlania okna zapisu ustawień klawiatury po wylogowaniu. [commit] + [zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu niepoprawnej pozycji NPC: Organizator Zdarzeń. [commit]
[FIX] Naprawa błędu niepoprawnej pozycji NPC: Heuk-Young. [commit] + [commt-1]
[FIX] Naprawa błędu niepoprawnej pozycji i identyfikator NPC: Święty Mikołaj. [commit]
[FIX] Naprawa błędu zakładania stackowanych przedmiotów. [commit]
[FIX] Naprawa błędu ładowania kolizji dla niektórych obiektów. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu brakujących modeli przy wejściu na Nemere i tekstur obiektów. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu z utknięciem na Górze Sohan i problem z wejściem do gry. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu w którym po przeciągnięciu kamienia duszy tego samego typu na inny kamień duszy wyskakiwał niepoprawny komunikat. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu w którym przeniesienia kamienia duszy na inny kamień duszy było niemożliwy. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu podczas otwierania skrzynek pojawiał się podwójny komunikat. [commit]
[FIX] Naprawa błędnego opis skrzynki 50134. [commit]
[FIX] Naprawa błędu uruchamiania eventów lua po zabiciu potwora nawet gdy doświadczenie w mob_proto wynosi 0. [commit]
[FIX] Naprawa błędu łączenia kamieni duszy poprzez przeciąganie na siebie w ekwipunku. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu w którym zaczarowanie przedmiotu i wzmocnienie przedmiotu nie mogło się połączyć przeciągając item na item. [commit]
[FIX] Naprawa błędu podświetlenia zaczarowania gdy chcemy użyć na inne zaczarowanie aby połączyć. [commit]
[FIX] Naprawa błędu w poleceniu 'hose_state' wyświetlanie poprawnie danych. [commit]
[FIX] Naprawa błędu w którym niektóre modele potworów nie były poprawnie ładowane. [commit]
[FIX] Naprawa błędu w umiejętności Ognisty Duch gdzie atakowany cel nie byt poprawnie oznaczany. [commit] [commit 1]
[FIX] Naprawa błędu który powodował problem z załadowaniem efektów dźwiękowych. [commit]
[FIX] Naprawa błędu w umiejętności Ognisty Duch, który atakował kulą pomimo braku range. [commit]
[FIX] Naprawa błędu podczas ataku Metina postać gubiła target podczas respu obstawy przez co obrażenia przestawały być widoczne. [commit]
[NEW] Dodano nowy subtype 'USE_PREMIUM' dla przedmiotów z pakietu VIP. [commit]
[NEW] Wprowadzono nową funkcję do obsługi przeładowania bonusów VIP w czasie rzeczywistym, eliminując konieczność reloga. [commit]
[REMOVE] Usunięto z królestwa Chunjo zbędne NPC. [Zobacz rozwiązanie]
[UDATE] Zaktualizowano tekstury modelu Bezimienne Kwiaty. [Zobacz rozwiązanie]
[UDATE] Otwieranie skrzynek nie będzie możliwy, gdy gracz nie ma 3 wolnych miejsc w pionowo. [commit]
Wersja: v2.0 🚀status: wydana
Spoiler
[FIX] Naprawa błędu powodującego, że ikony affectów w automatycznych eliksirach nie były wyświetlane. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu wychodzącego tekstu za okno powiadomienia w klasie 'PopupDialog'. [Zobacz rozwiązanie] or [commit]
[FIX] Naprawa błędu niepoprawnych identyfikatorów w sklepie u Wędrującego Domokrążcy. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu w poleceniu 'do_mob' ujemna ilości przywoływanych potworów powoduje crash rdzenia gry. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu z ustawianiem królestwa dla NPC. Rozwiązanie problemu z mnożnikiem cen w sklepach. [commit]
[FIX] Naprawa błędu z ukrywaniem broni podczas noszenia przedmiotów ślubnych i ubranie bukietu podczas założonej sukni. [commit] + [commit 2]
[FIX] Naprawa błędu ucinanego opisu podczas najechanie na przycisk trybu doświadczenia w grupie. [commit]
[FIX] Naprawa błędu w komunikacie grupy, który wyskakiwał podczas przydzielania bonusu doświadczenia grupy, wychodził poza obszar chatu. [commit]
[FIX] Naprawa błędu brakujących tekstur efektu u Beran-Setaou. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu wysokości nazwy dla Beran-Setaou. [commit]
[FIX] Naprawa błędu braku przeliczania statystyk postaci po wejściu na konia. [commit]
[FIX] Naprawa krytycznego błędu w funkcji 'MoveItem' powodujący duplikacje przedmiotów. [commit] KRYTYCZNY!!!
[FIX] Naprawa krytycznego błędu z obliczaniem gridu dla większej ilości stron w magazynie. [commit] KRYTYCZNY!!!
[FIX] Naprawa błędu w którym ikona wyświetlana przez say_item - say_show_item nie była na środku. [commit]
[FIX] Naprawa błędu w poleceniu 'do_dice' powodującego crash rdzenia gry. [commit]
[FIX] Naprawa potencjalnego błędu, który poprzez wyrzucanie nadmiernej ilości yang z ekwipunku może spowodować awarię rdzenia. [commit]
[FIX] Naprawa błędu niepoprawnego ustawiania 'eSkillType' dla umiejętności. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu zadawania obrażeń Ognistym Duchem podczas jazdy na koniu/wierzchowcu. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu z zapadaniem się na moście w miastach pierwszych kolizja była wyłączona. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Dodatkowe komunikaty o błędach podczas tworzenia postaci, ulepszenia logów serwerowych, skalowanie komunikatu w zależności od ilości znaków. [commit]
[UPDATE] Refaktoryzacja 'check_name_independent' użycie stringa do zamiany na małe litery i dodanie dodatkowych logów. [commit]
[UPDATE] Ustawiono NPC Seon-Pyeong na Dolinie Orków. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Ognisty Duch będzie teraz zadawał obrażenia obszarowe. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Ognisty Duch będzie miał teraz cooldown na ponowne użycie umiejętności. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Ognisty Duch będzie miał teraz obliczanie wartości obrażeń zgodnie z oficjalnym serwerem. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Zoptymalizowano wszystkie podstawowe animacje dla Sury. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Nazwy potworów nie będą miały teraz skrótów, a pełne nazwy. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Długość nazw potworów została zwiększona do 50 znaków. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Ustawienia klawiatury będą teraz opcjonalnie do włączenia na makro 'ENABLE_KEYBOARD_SETTINGS'. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Implementacja obsługi przedmiotu Zwój Powrotu Statusu (71002, 76001). [commit] + [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Implementacja obsługi przedmiotu Zwój Powrotu Umiejętności (71003). [Zobacz rozwiązanie] + [commit]
[NEW] Implementacja walidacji nazwy postaci pod względem skomplikowanych ciągów znaków. [commit]
[NEW] Implementacja questa do obsługi magazynu. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Nowa wersja panelu zarządzania serwerem przepisany do Pyhon3.9. [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto nieużywane rekordy o identyfikatorach: 22001, 22011, 22010, 22020, 22030, 22050, 90001, 90002, 90003, 90004, 90005, 90006, 90007. [Zobacz rozwiązanie] + [commit]
[REMOVE] Usunięto czas oczekiwania po dodaniu / zaczarowaniu przedmiotu 10 minutowy - powód: żaden serwer tego nie używa. [commit]
Wersja: v1.9 🚀 status: wydana
Spoiler
[FIX] Naprawa błędu, który po utworzeniu Gildii nie wyświetlał jej nazwy nad postacią bez ustawionego loga. [commit]
[FIX] Naprawa błędu nadmiernego spamu wiadomościami na czacie i rozłączenia klienta gry.
[FIX] Naprawa błędu pozycji nazwy postaci w oknie wyboru postaci. [commit]
[FIX] Naprawa błędu z wyświetlaniem ring w ekwipunku. [commit] [commit]
[FIX] Naprawa błędu z klasyfikacją alchemii. [commit]
[NEW] Narzędzie dump_proto dostosowane do Entry.
[NEW] Narzędzie do generowania proto w txt.
[UPDATE] Zmieniono bibliotekę do obsługi bazy z MySQL 5.7 -> MariaDB 10.11.7.
[UPDATE] System upgrade FreeBSD 13.2 -> FreeBSD 13.3.
[UPDATE] Aktualizacja kompilatora clang12 -> clang17.
[UPDATE] Entry panelu do zarządzania serwerem przepisany i zoptymalizowany do C++.
[REMOVE] Usunięto katalog libmysql, nie jest już potrzebny Mariadb instalujemy z pakietów.
[REMOVE] Usunięto generowanie pliku version.txt w kanałach.
[CodeReview] Refaktoryzacja 'CHARACTER::MoveItem' - ulelepszona walidacja i poprawa bezpieczeństwa obsługi przedmiotów. [commit]
Wersja: v1.8 🚀 status: wydana
Spoiler
Changelog
[FIX] Naprawa błędu, który wyświetlał liczbę '34' w komunikacie przydzielającym przedmioty. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu Zwoju Korekty, nie pojawiał się podczas tworzenia.
[FIX] Naprawa niepoprawnych efektów umiejętności, błędna identyfikacja affectów. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa znikającego zwoju misji w oknie zadań (uicharacter).
[FIX] Naprawa niepoprawnego wyświetlania tekstur bazowych. [Zobacz rozwiązanie part 2]
[FIX] Naprawa niepoprawnych affectów podczas aktywacji umiejętności, niepoprawne efekty. [Zobacz rozwiązanie part 1] [Zobacz rozwiązanie part 2]
[FIX] Naprawa błędu z ładowaniem ikony Mnisiej +0 oraz Demonicznego Ostrza +0 - 9.
[FIX] Naprawa błędu z ładowaniem ikon Niebianek po ulepszeniu stalki dla wojownika oraz ninja.
[FIX] Naprawa potencjalnego wycieku pamięci w klasie GiftBox. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa awarii klienta gry spowodowanej niepoprawnym odczytem nagłówka pliku 'fog.tga'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu weryfikacji typu okna w klasie 'CBar3D'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu zaliczania punktów za zabicie obserwatora w wojnie gildii. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa nachodzenia przycisku pomocy po zmianie pozycji dla podnieś status i umiejętność, korekty wysokości.
[FIX] Naprawa błędu ładowania mapy Wieża Demonów.
[FIX] Naprawa błędu w którym metiny z M2 respiły się w M1 Shinsoo.
[FIX] Naprawa czarnego ekranu i kumulacji efektów po dłuższy zminimalizowaniu klienta gry. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu usuwania postaci – postać nie jest usuwana z gildii i komentarze pozostają. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu odświeżenie komentarzy gildii po usunięciu postaci. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu braku odświeżania u innych członków gildii po usunięciu komentarza w kliencie przez przycisk. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu braku odświeżania u innych członków gildii po dodawaniu komentarza gildii. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu nieprawidłowego czasu po opuszczeniu gildii i próbie założenia nowej.
[FIX] Naprawa błędu w którym czas odczekania nie nakładał się po odejściu z gildii przez Strażnika Wsi.
[FIX] Naprawa wyświetlania możliwości założenia Gildii u Strażnika Wsi będąc w Gildii.
[FIX] Naprawa niepoprawnych komunikatów podczas logowania.
[FIX] Naprawa błędu z usuwania gracza z grupy gdy jest offline. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa ustawiania roli w grupie od razu po utworzeniu grupy dopiero po paru sekundach można ustawić. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu rozmycia tekstur po wyświetleniu okna uprawnień systemowych. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu ładowania środowiska/obiektów i tekstur na górze sohan.
[FIX] Naprawa błędu ze zmianą ustawień prawego i lewego przycisku myszy na taskbarze.
[FIX] Naprawa błędu niepoprawnej ikony dla fryzury muszkietera i brak uwzględnienia płci.
[FIX] Naprawa usuwania gracza z list znajomych w czasie rzeczywistym po usunięciu postaci. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu niepoprawnego modelu zbroi dla Tygry+9.
[FIX] Naprawa błędu gubienia 2 hitu na wachlarzu i dzwonie. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu po ustawianiu loga gildii do pliku graficznego były dodane od góry i od dołu pliku.
[FIX] Naprawa błędu ustawiania ikony gildii u siebie w oknie gildii + nad nazwą postaci todo: update do wszystkich.
[FIX] Naprawa błędu odświeżania loga gildii po zmianie u innych graczy w czasie rzeczywistym.
[FIX] Naprawa błędu potencjalnego crashu serwera przez spam nowym pakietem od zmiany loga.
[FIX] Naprawa błędu w którym tekst chatu nad postacią utrzymywał się zbyt długo.
[FIX] Naprawa błędu animacji loga GM, podczas posiadania Gildii logo nachodziło na nazwę Gildii.
[FIX] Naprawa błędu stackowania wszystkich przedmiotów, które tego wymagały.
[FIX] Naprawa błędu zapisywania screenshotów teraz zapisują się poprawnie w formacie BMP w formacie screen_1.bmp itd.
[FIX] Naprawa błędu, który uniemożliwiał zmianę nazwy rangi w Gildiach.
[FIX] Naprawa błędu w opisach umiejętności i przedmiotów gdzie tekst wychodził za opis.
[FIX] Naprawa błędu pozycji loga GM w wiadomościach prywatnych.
[FIX] Naprawa błędu nachodzących koordów dla mapy DT z mapą doliny orków.
[FIX] Naprawa błędu z ładowaniem fryzur muszkietera.
[FIX] Naprawa komunikatu podczas wyzywania gildii na wojnę.
[FIX] Naprawa błędu odbieranie pakietu wysłanego z klienta na serwerze.
[FIX] Naprawa błędu koreańskich komunikatów podczas wojny gildii na flagi.
[FIX] Naprawa wszystkich niedziałających przedmiotów w proto.
[UPDATE] Zaktualizowano teksturę bazową drugiego stroju dla sury (female) na niebieską w celu ujednolicenia wyboru.
[UPDATE] Zaktualizowano pozycję przycisków od podniesienia umiejętności i statusu, zmieniono kolor na bardziej widoczny.
[UPDATE] Przywrócono domyślny komunikat podczas logowania zmieniono przycisk anuluj na OK.
[UPDATE] Okno kostiumów będzie teraz połączone z oknem ekwipunku. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Zwiększona liczba znaków w nazwach graczy z 12 do 16. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Zaktualizowano niepoprawną mini mapę dla Doliny Orków.
[UPDATE] Zwiększono zakres nazw przedmiotów i potworów do 32 znaków, zaktualizowano skróty nazw na pełne nazwy. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Nowa wersja komunikatu zapraszania do gildii rozbudowany o nazwę gracza zapraszającego. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Automatyczne anulowanie zaproszeń po przekroczeniu czasu. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Zaktualizowano komunikat serwerowy przy próbie dodania 5 bonusu Wzmocnieniem Przedmiotu.
[UPDATE] Zaktualizowano przy próbie wylogowania po zakończeniu handlu z NPC.
[UPDATE] Zadanie obsługujące trening umiejętności zaktualizowane, dialogi ładowane z klienta + poprawa błędów.
[UPDATE] Usunięto kursywę przy wiadomości od GM.
[UPDATE] Okno wiadomość prywatnej nie można zmniejszać od bazowego okna tylko skalować w górę jest możliwe.
[UPDATE] Usunięto TOGGLE z umiejętności pomoc smoka, błogosławieństwo, odbicie.
[UPDATE] Przedmioty mają teraz pełne nazwy przedmiotów bez skrótów.
[UPDATE] Nazwa rangi jest teraz wyświetlana w odpowiednim formacie z uwzględnieniem płci.
[NEW] Nowa klasa w uitaskbar do obsługi przypisania przycisków myszy zamiast globalnych metod. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Wiadomość od GM będzie miała inną kopertę. a domyślna została zaktualizowana na nową.
[NEW] Zaimplementowano nową mapę wojny gildii tryb arena.
[NEW] Aura miecz i czarowane ostrze nie znika po zmienia mapy/relogu.
[NEW] Pet będzie teraz przywołany po zmianie mapy/kanału.
[REMOVE] Usunięto IS w postaci obracającej się monety na taskbarze, przywrócono domyślny wygląd. [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto przycisk 'Sklep z Przedmiotami' w opcjach systemowych pod ESC.
[CodeReview] Optymalizacja modułu uitaskbar.py, poprawa czyszczenia obiektów. [Zobacz rozwiązanie - commit]
Wersja: v1.7 🚀status: wydana
Spoiler
Changelog
[FIX] Naprawa błędu w logice wysyłania komunikatu notice na dungeonie. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu wyszukiwania przedmiotów z polskimi znakami w 'item_proto' / 'mob_proto'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu dystrybucji doświadczenia / yang w grupie dla gracza na innym indexie. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu z ustawieniem czasu odczekania po usunięciu wylogowanego członka Gildii. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa wykrywacza kamieni metin, nie pojawiał się w ekwipunku po utworzeniu / podniesieniu dopiero po przelogowaniu był widoczny.
[FIX] Zaktualizowano strukturę 'TItemTable' o brakujące pole 'dwVnumRange'. [commit]
[FIX] Naprawa krytycznego błędu pozwalającego na wymianę przedmiotów podczas aktywnego zadania. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu ustawień mgły w opcjach systemowych. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu z zapisem ustawień kamery. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu atakowania graczy znajdujących się w strefie bezpieczeństwa. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu podwójnego zliczania zabójstw graczy. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa awarii klienta gry podczas jednoczesnego zakupu tego samego przedmiotu. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu związanego z brakiem sprawdzenia aktywnego mounta przed zastosowaniem bonusów. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa wycieku pamięci w klasie CShopEx. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu pozwalającego na ponowne użycie przedmiotu z eventu 'Ramadan Candy' podczas aktywnego efektu. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa nieobsługiwanych typów w 'ConvSpecialDropItemFile'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa krytycznego błędu powodującego duplikowanie przedmiotu zdobytego z gracza na negatywnej randze. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa mechanizmu wypadania przedmiotów z gracza podczas aktywnego zadania. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa wycieku pamięci dla typu 'ITEM_BLEND' w funkcji przydzielania przedmiotów. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa wewnętrznego błędu z kodowaniem nazwy potworów w 'mob_proto'.
[FIX] Naprawa błędu z niepoprawną nazwą pliku w uiinventory, uicharacter.
[FIX] Naprawa wielu glitchy graficznych, które poprawili na oficjalnym serwerze na przestrzeni lat, problemów jakościowych z teksturami np. mostów w m1.
[FIX] Naprawa błędu w logice ładowania modeli z patcha monster2, problem z ładowaniem gigantów.
[FIX] Naprawa błędu, który uniemożliwiał załadowanie modele Kamieni Metin.
[FIX] Naprawa braku renderowania połysku dla broni i zbroi.
[FIX] Naprawa błędu konfliktów w pliku property nadpisywanie plików.
[FIX] Naprawa błąd w który Miecz+0 miał bonus wbudowany średnie obrażenia zamiast szybkości ataku.
[FIX] Naprawa błędu w komunikacie notice pod zakończeniu wojny gildii komunikat nie zawierał nazw Gildii.
[FIX] Naprawa błędu w komunikacie /u gdzie nie pokazywano ilości graczy.
[FIX] Naprawa błędu w którym po niepomyślnym dodaniu wzmocnienia przedmiotu wyświetlany był komunikat o pomyślnym dodaniu.
[FIX] Naprawa błędu z ładowaniem odtwarzaniem plików dźwiękowych.
[FIX] Naprawa błędu brakiem polskiego komunikatu po zakończeniu handlu.
[FIX] Naprawa błędu niepoprawnego podświetlenia bonusów 1-5 (statystyki).
[FIX] Naprawa błędu opisów dla broni na 90 poziom w starej wersji miały specjalny opis.
[FIX] Naprawa błędu w którym tryb wolny nie był aktywowany poprawnie na testowym serwerze.
[FIX] Naprawa błędu w oknie gdy gracz chciał dołączyć do istniejącej grupy były wyświetlane symbole na przyciskach i tekst.
[FIX] Naprawa błędu po otworzeniu dowolnego zadania pojawiały się nagle wszystkie okna innych systemów.
[FIX] Naprawa błędu z brakiem renderowania efektu silnego ciała.
[FIX] Naprawa błędu braku podstawowej tekstury dla fryzury ninja.
[FIX] Naprawa błędu w którym na mapie Shinsoo m1 respione były mini bossy z m2.
[FIX] Naprawa błędu w komunikacie wysyłanym po dodaniu gracza do przyjaciół który nie istnieje.
[FIX] Naprawa błędu w interfejsie postaci, animacja aktywnej umiejętności znika po przelogowaniu.
[FIX] Naprawa błędu, który uniemożliwiał zakładania przedmiotów poprzez PPM.
[FIX] Naprawa błędu wycieku pamięci w uicharacter.
[FIX] Naprawa błędu resetowania coldownu po dodaniu punktu w umiejętność okno uicharacter.
[FIX] Naprawa błędu w grupie cały czas przeładowywało statystyki bez konieczności.
[FIX] Naprawa błędu który umożliwiał wysyłanie emotikon bez cooldownu.
[FIX] Naprawa błędu w umiejętności strzelający smok gdzie pomimo uderzenia potwora obrażenia nie zostały zadane.
[FIX] Naprawa błędu z dostosowaniem ustawień środowiska podczas aktywnego xmas.
[FIX] Naprawa błędu koreańskich znaków w nazwach rang gildii.
[FIX] Naprawa brakujących opisów do niektórych bonusów.
[FIX] Naprawa błąd z pojawianiem się Zwoju Korekty.
[FIX] Naprawa błędu w Grocie Wygnańców V2 brakowało modeli i efektu portalu.
[FIX] Naprawa błędu Medalu Szczęścia (72023) który można było zdejmować, a opis mówił co innego.
[FIX] Naprawa błędu z ładowaniem ikon dla przedmiotów 51501 - 51646.
[FIX] Naprawa błędu synchronizacji pająków przestały atakować po hicie.
[FIX] Naprawa błędu w którym efekty dźwiękowy były słyszalne tylko na maksymalnej głośności.
[FIX] Naprawa błędu ulepszania przedmiotem Zwój Boga Smoków, które nie zwiększał procentów według założeń +10%.
[FIX] Naprawa błędu podwójnych komunikatów podczas otwierania skrzynek.
[FIX] Naprawa błędu w którym nazwa przy koniu nie była poprawnie wyświetlana przez locale string czytany z klienta.
[FIX] Naprawa błędu w ustawianiu pozycji nazwy wierzchowców.
[FIX] Naprawa błędu pozycji w wyświetlaniu emotki na wierzchowcu.
[FIX] Naprawa błędu z ładowaniem ikon po upgrade devila do 1.8 dodatkowa funkcja konwersji formatu w ramach kompatybilności z devil 1.8.
[FIX] Naprawa błędu podczas dodawania ikony Gildii na devil 1.8 gdzie pixele były podmieniane na inne i ikona się różniła od tej dodawanej kolorami.
[FIX] Naprawa błędu wysyłania wiadomości przez WHISPER_TYPE_SYSTEM bez określenia nowego formatu ładowanego z klienta - błąd w wiadomościach przy PVP.
[FIX] Naprawa błędu gdzie postacie na mniejszych wierzchowcach nadal miały problem ze zbieraniem przedmiotu po kliknięciu (jazda w koło przedmiotu).
[FIX] Naprawa błędu w przedmiocie Słodycze do eventu Ramadan, poprawiono opis przedmiotu, zablokowano możliwość ponownego użycia gdy efekt jest aktywny.
[FIX] Naprawa błędu podczas łączenia z serwerem, gdzie wyskakiwał komunikat o nieudanym połączeniu pomimo poprawnego połączenia.
[FIX] Naprawa błędu niepoprawnych antiflag dla niektórych broni / zbroi / biżuterii w item_proto.
[FIX] Naprawa błędu pozycji emotikony podczas pisania tekstu pozycja będzie dostosowana dynamicznie.
[FIX] Naprawa błędu accumulation.
[NEW] Wdrożyłem możliwość wyłączenia kolizji dla sklepów graczy (zwykłych). [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Narzędzie do generowania proto w txt w 100% zgodne z Entry. Wymagany php81+ & php81-mysqli.
[NEW] Rzucanie umiejętności wzmacniających Szamana dla wszystkich graczy w grupie. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Dodano brakującego bossa - Odrodzony Wódz Orków.
[NEW] Nowy atrybut 'IsAttributeData' w plikach property. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Zaimplementowano mapę - świątynia HWANG.
[NEW] Wdrożono NPC: Lee Chung, Strażnik Katakumb, Zatruty Wojownik.
[NEW] Zaimplementowano mapę - Loch Małp Łatwy wraz z obiektami.
[NEW] Zaimplementowano bibliotekę do obsługi json.
[NEW] Nowa konfiguracja pozwalająca wyłączyć atlas dla mapy - ustawienie w pliku atlas_disabled.json
[NEW] Zaimplementowano mapę - Loch Małp Średni.
[NEW] Zaimplementowano mapę - Loch Małp Trudny.
[NEW] Zaimplementowano mapę - Pustynia.
[NEW] Zaimplementowano mapę - Wężowe Pole.
[NEW] Zaimplementowano mapę - Kraina Gigantów.
[NEW] Zaimplementowano mapę - Ognista Ziemia.
[NEW] Zaimplementowano mapę - Las Duchów.
[NEW] Zaimplementowano mapę - Czerwony Las.
[NEW] Zaimplementowano mapę - Loch Pająków V1.
[NEW] Zaimplementowano mapę - Loch Pająków V2.
[NEW] Zaimplementowano mapę - Loch Pająków V3.
[NEW] Zaimplementowano mapę - Grotę Wygnańców V1.
[NEW] Zaimplementowano mapę - Grotę Wygnańców V2.
[NEW] Zaimplementowano obsługę zapisywania opcji gry. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Zaimplementowano questa do obsługi tworzenia gildii.
[NEW] Zaimplementowano questa do obsługi rozwiązywania gildii.
[NEW] Nowa grupa 'CostumeData' dla kostiumów w plikach msm aby oddzielić zbroje od kostiumów.
[NEW] Zaimplementowano mapę - Wieża Demonów.
[NEW] Zaimplementowano mapę - Kryjówka Baronówny.
[NEW] Zaimplementowano mapę - Komnata Smoka.
[NEW] Zaimplementowano NPC - Konfucjusz.
[NEW] Zaimplementowano wszystkie potwory z katakumb.
[NEW] Zaimplementowano NPC - Strażnik Ziemi Ognistej .
[UPDATE] Zaktualizowano serwerowe od potworów z doliny orków z celu poprawienia synchronizacji.
[UPDATE] Zaktualizowano brakujące pliki tekstur efektów gildyjnych.
[UPDATE] Zaktualizowano ładowanie npc z m1 które były w season1 do głównego folderu npc.
[UPDATE] Posortowano pliki w patchu etc teraz ui.
[UPDATE] Przeniesione wszystkie pliki konfiguracyjne do nowego folderu config.
[UPDATE] Zaktualizowano ustawienia gry do obecnie zaimplementowanych ustawień.
[UPDATE] Zaktualizowano wszystkie modele i tekstury podstawowych zbroi dla ninja.
[UPDATE] Aktualizacja modeli wszystkich potworów bazowych.
[UPDATE] Aktualizacja plików serwerowych potworów bazowych.
[UPDATE] Zoptymalizowano większą część modeli potworów. (dodano modele lod oraz poprawione zoptymalizowane tekstury)
[UPDATE] Przygotowanie serwera pod uruchomienie live serwera.
[UPDATE] Do polecenia /w dodano informację o tym co mówi dana wartość.
[UPDATE] Zaktualizowano opis zgodnie z oficjalnym przy wymaganym poziomu z "Od poziomu:" na "Wymagany Poziom:"
[UPDATE] Zaktualizowano wszystkie podstawowe efekty i umiejętności tekstury oraz usunięto powielone te same tekstury.
[UPDATE] Zaktualizowano efekty dźwiękowe.
[UPDATE] Dodano wyświetlanie na chacie ilość otrzymanych sztuk.
[UPDATE] Zaktualizowano komunikat podczas łączenia z serwerem.
[UPDATE] Zaktualizowano zadanie do obsługi przywoływania konia like official.
[UPDATE] Zaktualizowano bibliotekę libjpeg do wersji v9f.
[UPDATE] Zaktualizowano bibliotekę liibdevil do wersji 1.8.0.
[UPDATE] Zaktualizowano bibliotekę libmngdo do wersji 2.0.3.
[UPDATE] Zaktualizowano bibliotekę libpng do wersji 1.6.37.
[UPDATE] Zaktualizowano bibliotekę jbigkit do wersji 2.1.
[UPDATE] Teraz ikony gildii w oknie wyboru będą posortowane według kolejności.
[UPDATE] Przeniesiono ID niebianek od razu po stalce.
[UPDATE] Usunięto 'HairDataCount', 'ShapeDataCount' teraz ilość grup w plikach msm jest wyliczana dynamicznie.
[UPDATE] Zaktualizowano wszystkie brakujące motlist.txt.
[REMOVE] Usunięto wszystkie zbędny modele w plikach msm uporządkowano indexy według kolejności.
[REMOVE] Usunięto zbędne pliki grafik od starych interfejsów.
[REMOVE] Usunięto dwa zbędne moduły 'uibonuspage.py' i ' 'intrologo.py'.
[REMOVE] Usunięto wszystkie zbędne tekstury w folderach pc i pc2.
[REMOVE] Usunięto ikony przedmiotów które nie istnieją.
[CodeReview] Aktualizacja InstanceBaseEffect.cpp duża refaktoryzacja. [commit]
[CodeReview] Nowa klasa 'AffectObjectPool ' optymalizacja zarządzania pamięcią dla obiektów 'CAffect'. [Zobacz rozwiązanie]
[CodeReview] Dodano numerację do enumów w affect.h, usunięto zbędne komentarze.
[CodeReview] Zakończenie procesu refaktoryzacji modułu - 'char_affect.cpp'.
[CodeReview] Modernizacja struktury tabeli affectów wraz z pakietami.
Wersja: v1.6 🚀status: wydana
Spoiler
Changelog
[UPDATE] Aktualizacja wszystkich komunikatów w źródle gry do klientowej wersji locale stringa. [commit 1] [commit 2] [commit 3] [commit 4] [commit 5]
[FIX] Naprawa błędu zadawania obrażeń w marmurku po 'odbugowywaniu' auto poty. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu używania przedmiotów questowych podczas handlu. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędów w umiejętności Krycie Się. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu kolizji postaci po zniknięciu. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu zakładania przedmiotów na sloty unique, brak obsługi w nowym item.cpp - poprawka wewnętrzna. [commit]
[FIX] Naprawa błędu wyświetlania efektu zadawanych obrażeń dla przeciwnika gdy ninja jest otruty lub podpalony i włączy krycie - zdradzały pozycję. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu z atakowaniem gracza podczas trybu aktywnej ochrony. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu z wyzywaniem gracza na pojedynek podczas aktywnego trybu ochrony. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu dezaktywacji trybu PVP po wylogowania. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu: zmiana płci postaci uniemożliwia zdjęcie kostiumu lub fryzury. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa braku automatycznego wylogowania po zmianie płci. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa atakowania gracza wydobywającego rude. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu z atakowaniem potworów podczas aktywnego Krycia się. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa awarii klienta gry podczas zamykania. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu łączenia przedmiotów w grupie + nowa funkcja. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa krytycznego błędu z dodawaniem gracza do grupy. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu utraty kontroli poruszania się postacią podczas otwartego okna ustawień klawiatury i aktywnego poruszania się. [commit]
[FIX] Naprawa błędu niepoprawnego koloru nazw graczy po dodaniu do grupy.
[FIX] Naprawa wyświetlania flag królestw podczas niewidzialności. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu w którym po zejściu z konia ten nie podążał za postacią poprawnie tylko zostawał w miejscu zejścia.
[FIX] Naprawa błędu niepoprawnej obsługi ubierania smokingu w którym nie aktualizował się widok założonego przedmiotu. [commit]
[NEW] Wdrożono obsługę Zwoju Redystrybucji. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Obsługa wydobywania rud implementacja nowych metod. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Nowe makro 'ENABLE_ATTACH_EMPIRE_EFFECT' wyłączające wyświetlanie flagi królestw. [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto system Monarchy. [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto system Auction. [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto system Castle. [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto nieużywany moduł 'vcard'. [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto nieużywany moduł 'billing'. [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto nieużywany moduł 'sms - mobile'. [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto nieużywany moduł 'openid'. [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto nieużywany moduł 'dev_log'. [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto nieużywany moduł 'teen packet'. [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto nieużywany moduł 'passpod'. [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto nieużywany moduł 'matrix_card'. [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto nieużywany event 'lotto'. [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto nieużywany modułu 'highscore'. [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto nieużywany modułu 'dbstring'. [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto nieużywany modułu 'SpeedServer'. [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto nieużywany modułu 'FileMonitor_FreeBSD'. [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto nieużywany modułu 'BlockCountry'. [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto nieużywany event 'threeway_war'. [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto nieużywany modułu 'ip_ban'. [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto pliki ze źródła 'test.cpp', 'test_allocator.cpp', 'test_window.cpp', 'test_stacktrace.cpp', 'input_udp.cpp', 'malloc_allocator.h', 'merge_locale_string.py'.
[REMOVE] Usunięto nieużywany modułu 'sequence'. [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto moduł obsługujący wierzchowce, zmiana obsługi wierzchowców podążających za postacią. [commit]
[CodeReview] Wdrożenie smart pointerów do zarządzania pakietami, optymalizacja struktur. [commit] (eksperymentalne)
[CodeReview] Usunięto koreańskie komentarze, sformatowano wszystkie enumy, dodano wszystkim listom numerację w celu łatwiejszym zarządzaniu, dodano nazwy w brakujących. [commit] [commit 1]
[CodeReview] Dodano do wszystkich enum numerację, zaktualizowano różnice bin - game. [commit] [commit 1]
[CodeReview] Zaktualizowano strukturę i typy danych proto table, zaktualizowano packera proto. [commit] [commit 1]
[CodeReview] Refaktoryzacja GameType.h - UserInterface, dodano numerację do typów wyliczeniowych, nazwy, zaktualizowano typy danych, dodano obsługę brakujących bonusów. [commit]
[UPDATE] Wycofano wcześniejszy nowy moduł systemu wierzchowców. Zaimplementowano nową obsługę wierzchowców rozbudowując system konny. [commit]
Wersja: v1.5 🚀status: wydana
Spoiler
Changelog
[UPDATE] Zaktualizowano okno zadań zgodnie z oficjalnym serwerem. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Kamienie duszy teraz będą mogły się łączyć. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Tekst w zadaniach jest wyświetlany od razu bez animacji. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Pieczęcie zwierzaków są teraz otoczone świecącą aurą po użyciu. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Nowa opcja gry - ustawienia klawiatury.
[UPDATE] Stały atak ze strzał - wyłączenie zależności obrażeń od zasięgu przeciwnika. Nowa opcja konfiguracyjna ENABLE_ARROW_DISTANCE_DAMAGE. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Aktualizacja mechaniki umiejętności Strzelający Smok. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Pełne wsparcie dla systemu FreeBSD 13.2.
[UPDATE] Zaktualizowano cryptopp do wersji 8.9, nie ładujemy już lokalnie, instalowany z pkg, roziązanie problemów z kompatybinością.
[UPDATE] Zapewniono kompatybilność cipher z najnowszą wersją cryptoliba.
[UPDATE] Zaktualizowano bibliotekę boost do najnowszej wersji 1.84.
[UPDATE] Zaktualizowano wszystkie potwory z m2 modele oraz pliki serwerowe.
[FIX] Naprawa krytycznego błędu w funkcji 'MoveItem', zapobiegając duplikacji przedmiotów. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu dotyczącego użycia mikstury, gdy jej efekt jeszcze trwa. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa polecenia 'reload q' powodującego awarię rdzenia gry. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu z umieszczaniem kamieni duszy w stacku. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa krytycznego błędu w funkcji do przeładowywania questów - brak wyczyszczenia timerów serwerowych. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędów w aktualizacji statystyk i ekwipunku podczas zmiany oraz wylogowania postaci. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu z zakładaniem całego stacku przedmiotów na slot. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa niespójności w systemie znajomych. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa wycieków pamięci w systemie wiadomości. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu w którym potwory wchodziły za graczem na strefę bezpieczeństwa. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu logicznego w poleceniu do ustawiania rangi dla gracza. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu dublowania bonusów z affectów po wielokrotnym użyciu przedmiotów. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa ujemnego czasu odrodzenia podczas otwartego sklepu u NPC. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu z czytaniem księgi umiejętności na maksymalnym poziomie. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu uniemożliwiającego przerwanie automatycznego ataku. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa używania emocji podczas ogłuszenia postaci. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa połączenia z serwerem podczas problemów sieciowych. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa przycinania chmur w skyboxie podczas renderowania. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa podnoszenia przedmiotu przez kliknięcie będąc na koniu lub wierzchowcu. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu powodującego upadek postaci przy użyciu umiejętności Silne Ciało. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu z pozycjonowaniem kursowa w interfejsie logowania. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa funkcji aktualizacji złota przy ujemnych wartościach. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu konwersji typów w funkcji 'PyTuple_GetUnsignedLong'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa braku wpływu bonusu - szybkości zaklęcia na czas odnowienia w opisie umiejętności. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu przekroczenia zakresu przy ustawieniu kierunku. Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu ładowania dolnej części skybox'a. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa luki bezpieczeństwa w systemie autoryzacji do ACP. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa funkcji SetSkillGroup poprzez weryfikację dostępności obiektu. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu przepełnienia punktów miłosnych. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa ostrzeżenia 'No Primary Key' w tabeli log. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa wycieki pamięci w systemie magazynu: Funkcja 'ChangeSize'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa opóżnienia po użyciu Rozproszenia Magii i Leczenia. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędów z bukietem ślubnym. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa przechowywania cen w bazie danych 'myshop_pricelist' podczas dodawania przedmiotów przez Szpule Jedwabiu. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu w zapytaniu cache do 'myshop_pricelist' | Błąd 'AsyncSQL: Duplicate nick '16-0' for key 'list_id' (errno: 1062)'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa wyświetlania białych tekstur w dalekim dystansie z modeli LOD. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa ruchu na koniu podczas ataku bez posiadania broni. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu niepoprawnej pozycji gracza - automatyczne przenoszenie na mapę startową. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu gubienia hitów podczas ataku z dzwona na wierzchowcu. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa koloru potworów - 'mob_color', [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa przepełnienia tablicy 'Stones'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa funkcji 'SendScript' poprzez zarządzanie wskaźnikami dla większej stabilności gry. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu zamykania sesji gracza przy użyciu polecenia 'SCMD_QUIT'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu dostępu do nieistniejących indexów graczy. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu obliczania rozmiaru pakietu 'HEADER_GC_QUEST_INFO'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu inicjalizacji liczby materiałów w 'InitializeRefineTable'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa awarii rdzenia gry przy braku wskaźnika właściciela w 'ClearMountAttributeAndAffect'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu przenoszenia tekstu z czatu w okno protokołu wiadomości. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu aktywacji zakładki 'Wszystkie' w protokole wiadomości. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu opóźnionego wyświetlania obrażeń po śmierci potworów. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu wczytywania pliku etc_drop_item gdy name ma koreańskie nazwy.[Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu yang buga w systemie budowania terenu Gildii. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu z wyszukiwaniem gracza przez nazwę. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa awarii rdzenia gry spowodowanego usuwaniem przedmiotu źródłowego w procesie ulepszania. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu opóźnionego efektu umiejętności berserk u Wojowniczki. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu związanego z interakcjami podczas otwierania prywatnego sklepu. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu graficznego w animacji czekania z wędką u Wojowniczki. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu powodującego crash clienta gry po oznaczeniu nowego targetu przyciskiem tab gdy w pobliżu nie było celów.
[FIX] Naprawa błędu w Alchemii Smoczych Kamieni - nieprawidłowe sprawdzanie wolnych slotów. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Zabezpieczenie autoryzacji do listy znajomych przed flood exploitem. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu dodawania gracza do listy znajomych, gdy gracz jest już naszym znajomym. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Zabezpieczenie funkcji dodawania komentarzy w Gildii przed nadużyciami. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu pustego zestawu tekstur. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu usuwania członka grupy przez wykluczenie na pasku targetu. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu ataku dystansowego z uwzględnieniem pozycji gracza na wierzchowcu. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu dodawania pustych komentarzy w systemie Gildii. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu umożliwiającego zabicie gracza w trybie obserwatora podczas wojny Gildii. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu, który uniemożliwiał włączenie klienta gry w trybie pełnoekranowym.
[FIX] Naprawa błędu wyłączania efektu toggle dla umiejętności po śmierci. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa wycieku pamięci w 'CShopManager'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu braku kontroli 'nullptr' dla 'pkItem' w funkcji 'item_destroy_event'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu bezpieczeństwa w funkcji 'EncodeInsertPacket' wskaźnik 'ent' nie ma kontroli nullpr. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu niezgodności struktury dla pakietu 'TPacketGCItemGroundAdd'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu w którym ilość yang na ziemi przekraczała bufor 255 i wyświetlało niepoprawną ilość.
[FIX] Naprawa błędu dereferencji nullowego wskaźnika w funkcji 'item_remove'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawa błędu z ustawieniami klawiatury gdy używałeś ruchu i zacząłeś edytować przepisanie postać traciłeś kontrolę nad postacią.
[FIX] Naprawa krytycznego błędu powodującego cofkę i crash game podczas wyłączenia serwera.
[FIX] Naprawa wielu drobnych błędów popraw bezpieczeństwa których nie jestem tu wszystkich wypisać bo lista była bardzo długa.
[NEW] Dodano nową stałą konfiguracyjną do ograniczenia poziomu dla użycia efektu rozproszenia - leczenia usuwającego affecty. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Dodano nowe makro do określenia czy ma być wymagane zdjęcie zbroi podczas otwierania sklepu prywatnego.
[NEW] Nowa funkcja do generowania unikalnego identyfikatora. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Zaimplementowano mapę - Dolina Orków.
[NEW] Dwa nowe powiadomienia o błędach w funkcji dodawania komentarzy do gildii dla pustych wiadomości i przekroczenia znaków.
[NEW] Dodano atlas dla map pierwszych, doliny orków i uporządkowano strukturę mini map.
[NEW] Zaimplementowano mapy miast drugich z mini mapami.
[NEW] Zaimplementowano mapę - Góra Sohan.
[NEW] Zaimplementowano kostiumy imprezowe: Kostium Muszkietera i Kostium Pokojówki - Fryzura Muszkietera i Czepek Pokojówki. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] System wierzchowców podążających za postacią only c++ bez questa.
[CodeReview] Refaktoryzacja funkcji 'CQuestManager::Reload()'. [Zobacz rozwiązanie]
[CodeReview] Teraz zasoby będą ładowane asynchronicznie z wykorzystaniem wielowątkowości - szybsze ładowanie do gry.
[CodeReview] Pełna refaktoryzacja UserInterface.cpp zwiększenie performance ładowania zasobów.
[CodeReview] Refaktoryzacja funkcji 'CHARACTER::'Create' generowanie vid przez nową funkcję GenerateUniqueID. [Zobacz rozwiązanie]
[CodeReview] Drobne ulepszenia w liście inicjalizującej 'CItem' agregatna inicjalizacja dla 'm_alSockets' i 'm_aAttr'.
[CodeReview] Zakończona pełna refaktoryzacja item.cpp / item.h poprawki bezpieczeństwa i optymalizacyjne.
[REMOVE] Usunięto wszystkie kamienie duszy (+5 do +9) oraz kamień traumy, masakry, głupoty, trucizny.
[REMOVE] Usunięto obsługę przedmiotów 71051 i 71052 w char_item.cpp - zmianka/dodanie 6/7.
[REMOVE] Usunięto nieużywany kod modułu 'TrafficProfiler'. [Zobacz rozwiązanie]
Wersja: v1.4 🚀status: wydana
Spoiler
Changelog
[UPDATE] Nowy interfejs tworzenia postaci (oficjalna wersja). [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Zaktualizowano `serverinfo.py` teraz adres IP zdefiniowano na początku pliku w celu łatwiejszej konfiguracji. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Dodano kamienie Metin z oficjalnego patch'a 13.3. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Zaktualizowano przyciski potwierdzające w oknach popup. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Zaktualizowano pozycję startową po pierwszym zalogowaniu do gry dla wszystkich królestw. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Szybsze podnoszenie przedmiotów. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Wyświetlenie ilości sztuk przy wydropionych lub wyrzuconych przedmiotach na ziemie. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Nowy format wyświetlania ceny przedmiotu podczas sprzedaży. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Zoptymalizowano wszystkie standardowe animacje emocji. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Zaktualizowano Granny2 do wersji 2.11.8. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Usunięto locale_string.txt z serwera teraz jest czytane tylko z klienta gry. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Zaktualizowano 258 komunikatów chatu w źródle gry do locale_string.txt czytanego z klienta gry. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Zaktualizowano skrypt panel.sh do wersji v1.1 dodano dwie nowe opcje kompilacji questów oraz kompilacji źródła.
[UPDATE] Ulepszono ładowanie do gry, pasek ładowania ma teraz płynną animację i procent załadowania. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd z wydajnością gry spowodowaną przypisaniem partycji D do napędu DVD/CD-ROM. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono sprawdzania brakujących nagłówków podczas analizy w procesie logowania. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd pozostałych efektów umiejętności po zmianie profesji. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd użycia umiejętności Czarowane Ostrze lub Aura Miecza bez założonej broni. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono komendy 'level' które niepotrzebnie resetowała umiejętności zamiast zmieniać tylko poziom. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd bezpieczeństwa w funkcji związanej z zadaniami - 'pc_select_vid'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono efektu aktywacji auto potów na dodatkowych stronach w ekwipunku. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono funkcji 'CheckMoving' która nie uwzględniała przedmiotów 3-slotowych podczas sprawdzania. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono krytycznego błędu z kopiowanie przedmiotów poprzez funkcję od zmiany nazwy gracza 'pc_change_name'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd umożliwiającego atakowanie sklepów graczy. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd w tabeli 'player_deleted' podczas używania postfix w tabelach. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd zliczania potworów w funkcji 'd.count_monster'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd powodujący opóźnienia, wywołany częstym wsiadaniem i zsiadaniem z konia. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd umożliwiający karmienie martwego konia. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd resetujący specular. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono krytyczny błąd umożliwiający wykonanie SQL inject w funkcjach do obsługi przyjaciół. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono krytyczny błąd umożliwiający wykonanie SQL inject w funkcji od tworzenia gildii. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono odświeżanie listy affectów po odwołaniu konia. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Przenoszenie przedmiotów do magazynu i handlu poprzez PPM. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Nowy typ dla przedmiotów - 'ITEM_GACHA'. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Dodano nowe mikstury - Czerwona Mikstura (XXL) oraz Niebieska Mikstura (XXL). [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Wprowadzono bibliotekę 'libfmt' w celu optymalizacji i zwiększenia bezpieczeństwa procesu formatowania tekstu. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Zapobieganie nałożeniu słabszego buffa. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Dostosowanie koloru nazwy gracza w przedmiotach zdobytych przez wroga. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Automatyczne oznaczanie potworów poprzez klawisz 'TAB'. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Dodano nowy 6 taniec Gangsam style. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Dodano handler obsługujący przywoływanie peta przez pieczęć model zwierzaka wczytywany z 'value0'. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Dodano nowy typ przedmiotu do przywoływania zwierzaka - 'ITEM_PET'. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Dodano wyświetlanie bonusów w pieczęciach petów wczytywanych z bazy danych. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Wyświetlanie okna gry w centrum pulpitu. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Wskazówki podczas ładowania do gry (like official). [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Wdrożono mechanizm ładowania zasobów z folderów 'npc_pet' i 'npc_mount'. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Dodano efekt podczas przywoływania zwierzaka. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Dodano modele standardowych zwierzaków. [Zobacz rozwiązanie]
Wersja: v1.3 🚀status: wydana
Spoiler
Changelog
[FIX] Wprowadzono zabezpieczenie mechaniki wydobycia poprzez kontrolę mapy i dystansu. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd, w którym nad postaciami i potworami pojawiały się nazwy sklepów. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono 'ghost mode hack', który umożliwiał postaci powstanie w innym miejscu niż padła z powodu braku kontroli w funkcji ruchu. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd, który powodował awarię rdzenia gry podczas korzystania z 'cube r_list'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Poprawiono teksturę modelu Seon-Pyeong. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Dodano zabezpieczenia 'db_port', 'p2p_port' oraz dostępu zdalnego do 'adminpage'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd generujący się podczas ulepszania magicznym metalem związany z nierozpoznanym typem 'scrolla' do ulepszania. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono zakładanie pasów przez ustawienie typu pasów w 'item_proto'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd związany z przenoszeniem niedozwolonych typów przedmiotów z magazynu do inwentarza pasa. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono brakujący efekt świecenia - specular dla przedmiotów na +7/8/9. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono awarię rdzenia gry, która była spowodowana dzieleniem wartości HP potwora przez zero w mob_proto. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd związany ze zmianą pasa na pas z mniejszą ilością odblokowanych slotów, który blokował dostęp do pozostałych przedmiotów w pasie. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd, który uniemożliwiał kliknięcie przycisku od kostiumów i itemshop w ekwipunku. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Aktywowano atrybut TOGGLE dla umiejętności nakładających efekt. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Dostosowano znikanie potworów po śmierci w celu poprawy wydajności. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Nowy interfejs wyboru królestwa (oficjalna wersja). [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Nowy interfejs wyboru postaci (oficjalna wersja). [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Rozszerzenie liczby stron w ekwipunku do 4. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Dodano 6 umiejętność dla klas Ninji i Wojownika. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Dodano efekt po użyciu peleryny męstwa, zgodny z oficjalnym serwerem. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW]Wyświetlono procent w oknie ulepszania przedmiotów. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Dodano kolor efektu celu zgodny z kolorem królestwa. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Rozszerzono ilość slotów na postać do 5. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Nowa funkcja, która ustawia wybór postaci według ostatniego wyboru. [Zobacz rozwiązanie]
[CodeReview] Refaktoryzacja kodu w PythonApplication, dodano nowe funkcje. [*ALFA TEST*]
[CodeReview] Zrefaktoryzowano funkcje 'Cube_request_result_list' i 'Cube_request_material_info' + 'FN_check_valid_npc'. [Zobacz rozwiązanie]
[CodeReview] Przeprowadzono refaktoryzację funkcji 'SetTargetName', 'SetSelfName', 'GetNameFromSelf' oraz 'GetNameFromTarget'. [Zobacz rozwiązanie]
[CodeReview] Zrefaktoryzowano funkcję 'mining' w celu poprawy czytelności, bezpieczeństwa i wydajności, oraz zaktualizowano typy danych. [Zobacz rozwiązanie]
Wersja: v1.2 🚀status: wydana
Spoiler
Changelog
[FIX] Naprawiony błąd, w którym polecenie /war nazwa_gildii (z ujemną wartością) prowadziło do awarii serwera. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Dodano zabezpieczenie funkcji whisper przed nadmiernym wysyłaniem wiadomości prywatnych oraz przed wyrzucaniem graczy przez 'kick hack'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd, który umożliwiał podnoszenie przedmiotów innych graczy w grupie, gdy lider grupy był offline. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd umożliwiający obejście limitu znaków w nazwie postaci. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono mechanikę umiejętności 'Strach' zgodnie z jej działaniem na oficjalnym serwerze. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Poprawiono mechanikę bonusów: obrażenia dodawane do PE/PŻ teraz uwzględniają wartość atrybutu. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Zablokowano wykonywanie obrażeń w trybie obserwacji wojny. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Dodano warunek w funkcji Damage, który sprawdza, czy pAttacker jest nullptr; w przypadku tego warunku funkcja zwraca false i kończy działanie. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd związany ze zmianą królestwa, który umożliwiał graczom dołączenie do gildii w poprzednim królestwie, mimo że już do niego nie należeli. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd z utrzymującym się bonusem punktów życia (HP) po rozwiązaniu grupy. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd w obliczeniach punktów życia podczas zmiany założonego przedmiotu. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono problem z ujemnymi punktami życia i energii, które powodowały przepełnienie (overflow). [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto nieużywany kod w funkcji Damage, który obsługiwał Pirata Tanake. Pracuję nad nową wersję obsługi tego zdarzenia. [Zobacz rozwiązanie]
[UPDATE] Ulepszenia w wyświetlaniu poziomu i rangi oraz przedrostek dla Game Masterów. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Wprowadzono nową funkcję "BlockBuffForGM", która umożliwia blokowanie rzucania buffa przez GM na gracza, a także odwrotnie. Funkcja zwraca wartość logiczną. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Teraz po użyciu zielonej i fioletowej mikstury pojawi się dodatkowy efekt! [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Dodano zmienną 'maxLevelForStatPoints', co umożliwia dostosowanie w konfiguracji poziomu, do którego statystyki będą rozdawane. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Dodano 'char_calc.cpp' z funkcją 'CalculateMagicDamage', obliczającą ostateczne obrażenia magiczne na podstawie 'initialDamage', 'magicAttBonusPer' i 'meleeMagicAttBonusPer'. [*ALFA TEST*]
[NEW] Dodano wyświetlanie poziomu postaci podczas handlu z graczem. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Dodano nowe opcje systemowe umożliwiające dostosowywanie środowiska. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Dodano nowy parametr konfiguracyjne określający możliwość włączenia/wyłączenia globalnego chatu dla graczy. [Zobacz rozwiązanie]
[CodeReview] Przeprowadzono refaktoryzację funkcji 'CInputLogin::CharacterCreate'. [Zobacz rozwiązanie]
Wersja: v1.1 🚀status: wydana
Spoiler
Changelog
[FIX] Naprawiono odświeżanie poziomu postaci w czasie rzeczywistym przy nazwie gracza. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono problem związany z występowaniem ujemnych punktów życia po śmierci postaci. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd, który skutkował awarią rdzenia gry w przypadku braku nowej linii na końcu pliku "index". [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd w funkcji 'do_shutdown', który rozwiązuje problemy z bezpieczeństwem poprzez wprowadzenie autoryzacji. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono awarię rdzenia gry związaną z dodawaniem postaci do gildii, eliminując możliwość awarii podczas próby dodania potwora lub NPC. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Poprawiono błąd w funkcji 'npc_get_leader_vid' - teraz sprawdzamy istnienie drużyny i obecność lidera przed wywołaniem funkcji, eliminując awarie gry. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd z bonusem "Od***ość na omdlenia" - działa teraz poprawnie za każdym razem. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Dostępna jest opcja konfiguracyjna do bazy danych! Ustaw MIRROR2DB = 0 i PROTO_FROM_DB = 1, aby łatwo przełączać się między odczytem proto w formacie SQL lub TXT. [Zobacz rozwiązanie]
[NEW] Teraz możesz kupować przedmioty ze sklepu za 0 yang, a opis przedmiotu automatycznie ustawiany jest jako "Przedmiot Darmowy". [Zobacz rozwiązanie]
Wersja: v1.0 🚀status: wydana
Spoiler
Changelog
[FIX] Naprawiono błąd z czarowanym ostrzem. Teraz punkty życia są prawidłowo przywracana, zamiast być odejmowanymi. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd powodujący, że postać po zalogowaniu pozostawała niewidoczna. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd związany z użyciem całego stacku przedmiotów. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd powodujący awarię gry związany z nullpointerem w 'setQuestFlag' i 'getQuestFlag'. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono automatyczną wymianę przedmiotów w ekwipunku przy braku wolnych slotów. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Zablokowano interakcję z przedmiotami aktualnie noszonymi przez postać. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono błąd, pozwalający utworzenie gildii bez wymaganego poziomu. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono startowanie procesu bazy danych poprzez problem z nieodpowiednim kodowaniem znaków. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono dwuznaczną kolumną 'name' podczas ładowania danych o monarchii. [Zobacz rozwiązanie]
[FIX] Naprawiono problem z zablokowanym kursorem myszy podczas obracania kamery i jednoczesnym minimalizowaniu okna gry. [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto kod odpowiadający za sprawdzanie licencji serwera, który uniemożliwiał uruchomienie procesu 'game'. [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto nieużywany kod modułu 'hackshield'. [Zobacz rozwiązanie]
[REMOVE] Usunięto nieużywany kod modułu 'xtrap'. [Zobacz rozwiązanie]
[CodeReview] Przeprowadzono rewizję kodu w pliku: 'PythonApplicationProcedure.cpp'. [Zobacz rozwiązanie]
[CodeReview] Zoptymalizowano strukturę 'DynamicCharacterPtr' zgodnie z najnowszym standardem. [Zobacz rozwiązanie]